ברכה לחתונה

רוצים להפתיע את האהובים שלכם עם ברכה מיוחדת לחתונה שלהם? יש כמה דרכים לעשות זאת ובמאמר זה, נרחיב על כך ונספר לכם כיצד תוכלו גם אתם לשלוח ברכה מכובדת למי מהחברים שלכם שמתחתן או עומד לעשות זאת.

ברכה לחתונה

כמעט מובן מאליו שכרטיסי ברכה לחתונה נהוגים לתת לכל מי שרוצה לשלוח משאלות חתונה לזוג מאורס או טרי. אם אתם עוקבים אחר כללי ההתנהגות המסורתיים של אורחים בחתונה, תרצו להביא את הכרטיס לקבלת הפנים בחתונה או לשלוח אותו ישירות לבני הזוג (בדרך כלל בין הזמן שתקבלו את ההזמנה לחתונה ועד כמה שבועות לאחר החתונה). 

אבל בכנות, אתם יכולים לשלוח את זה מתי שתרצו. אתם יכולים אפילו לשלוח כרטיס נחמד אם החתונה קטנה ואפילו אם אתם לא מוזמנים. במילים פשוטות: ברכות לחתונה יתקבלו בברכה בכל עת על ידי כל אחד.

כמה להוציא על מתנה לחתונה

לגבי הכרטיס עצמו, כרטיסי חתונה מגיעים בהרבה פורמטים שונים. יש את כרטיסי הברכה הסטנדרטיים שתוכלו למצוא בחנות חמודה למכשירי כתיבה, אבל יש גם כרטיסים תוצרת בית, תגיות קטנות המוצמדות למתנות ואפילו הודעות חתונה פשוטות שנוצרו בצורה דיגיטלית מודפסות ונשלחות לבני הזוג עם המתנה שלהם. 

כל האמור לעיל, עובר ככרטיס חתונה ונחשב בסדר, אז אל תרגישו צורך להחזיק יותר מאחד. (ואז שוב, אם קניתם מתנה לבני הזוג ואתם רוצים שגם להם יהיה כרטיס ברכה יפה, קחו אחד לקבלה ושחררו אותו בקופסת כרטיסי החתונה או על שולחן המתנות).

איך עושים את זה?

אתר ברכות הינו ייעודי לברכות לחתונה מובנות, תוכלו למצוא את הברכה שאתם רוצים לשגר ליקיריכם ולהעניק להם אותה בזמן החתונה או כמה ימים לפני כן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *