מחלקה סיעודית בבית אבות – מה אתם צריכים לבדוק כשאתם הולכים לבחור?

אם החלטתם שאתם בוחרים טיפול סיעודי פרטי, או כזה שמתבצע במחלקה סיעודית בבית אבות יוקרתי – אתם בדרך להחלטה נכונה. אם אדם שיקר לכם או אתם, צריכים להשתקם ממחלה, פציעה או מכל בעיה אחרת – חשוב  לקבל את הטיפול המיטבי. 

כיום יש לא מעט אנשים שמגיעים אל מחלקה סיעודית בבית אבות, בזמן שהם מחלימים מניתוח או פציעה ובמקרים של החלמה או טיפול מחלה קשה. אל מחלקות כאלה מגיעים גם כשהבריאות מתדרדרת ויש צורך לקבל טיפול הולם. 

בכול מקרה, אין זה משנה אם אתם או ההורים שלכם, אם הסבים או דוד קשיש צריך טיפול, כדאי תמיד לבחור מקום טוב לשיקום או מחלקה סיעודית באיכות גבוהה. 

כשאתם בוחרים את המחלקה, כדאי שתשימו לב לכמה פרטים בבחירה: 

מימון – שהות בבית אבות פרטי יכולה להיות יקרה. נסו לבדוק כיצד תוכלו לממן את השיקום על ידי ביטוחים שמקנה הביטוח הלאומי וקופות החולים. אם יש לכם ביטוח סיעודי פרטי, נסו להיעזר בו. 

מיקום – חפשו בתי אבות שנמצאים באזור שקרוב אליכם ואל המשפחה, כך יהיה קל לבקר את מי שנמצא בבית האבות הסיעודי. 

איכות ושירות – בחרו מקום איכותי, טובו כזה שיש בו את כל הטיפולים השיקומיים שזקוק להם אדם שמשתקם. 

מחיר – קבלו הצעות מחיר ממספר מקומות אטרקטיביים והשוו מחירים ושירותים. כך תוכלו לצלוח את התקופה הקשה ולקבל את הטיפול הטוב ביותר. למידע נוסף אודות מחלקה סיעודית רום גלי זהב

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *