היכן תוכלו למצוא מופעי קרקס?

מופעי קרקס הם אטרקציה שמשתלבת היטב בכל חגיגה, יום הולדת, פסטיבל או אירוע משמח שתרצו לציין. הם מספקים עניין וסקרנות, הם מפתיעים והם תמיד צבעוניים. הקרקס יכול להיות נודד, אווירי, קרקס רחוב, או על במה. היכן תוכלו למצוא מופעי קרקס להנות בהם או אפילו להזמין לאירוע שלכם?

 

מסע של קרקס בן אלפי שנים

על אף שהקרקס של היום הוא דבר משמח ומרהיב, הוא לא תמיד היה כזה. למעשה, הקרקס מתקופת רומא העתיקה היה קרקס אכזרי שעשה שימוש בבני אדם ובבעלי חיים והיה חלק מתרבות הבידור של אותה תקופה. טעימה מהקרקס של פעם תוכלו לראות בסרט גלדיאטור. מאז ועד היום הקרקס עבר תהפוכות רבות והיום כמעט שלא ניתן למצוא בו בעלי חיים, וגם בני האדם המופיעים בו הם אמנים רבי תחומים וכישרונות שעובדים בקרקס מבחירה ובאהבה. 

 

קצה גבול היכולת של הגוף האנושי

בעקבות ההפחתה המשמעותית והצודקת בשימוש בבעלי חיים בקרקס, רבים מהקרקסים היום הפכו את אומנויות האדם לחלק הדומיננטי שבמופע. להטוטנים, לוליינים, אקרובטיקה, ג'אגלינג וליצנים שיפרו כישורים ויכולות והכניסו תוכן רב ותיאטרליות המדוברים באמצעות הגוף והאביזרים השונים באופן מרתק ועוצר נשימה, שמותח עוד קצת את גבול היכולת של הגוף האנושי. 

 

במדרחוב וביום ההולדת

מופעי קרקס ניתן למצוא ולהזמין גם לאירועים סגורים ופרטיים וגם לאירועים ציבוריים. אחד היתרונות הגדולים והמהנים במופעי קרקס לאירועים הוא נגישות אמני הקרקס לקהל, בעיקר כאשר מדובר בקרקס רחוב הכולל בובות ענק ורקדניות שמסתובבות בין קהל המבקרים, פסלים אנושיים המייצרים עניין והתגודדות סביבם, וליצני ג'אגלינג שמשעשעים תינוקות בעגלות. האפשרות להצטלם עם האומנים, לגעת בהם ולרקוד איתם תורמת לאווירה אמיתית של חגיגה עבור הגדולים והקטנים. 

להזמנת קרקס לאירועים צרו קשר עם איתמר שחקנים>>>

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *