Team Dynamics – איך יוצרים דינאמיקה בצורה נכונה

אחת המטרות הגדולות והחשובות ביותר של כל מעסיק, מנהל, מאמן, מפקד ובכלל כל אדם שאחראי על קבוצה של אנשים שאמורה לשתף פעולה ולעבוד ביחד, היא לייצר דינאמיקה טובה בין חברי הקבוצה, באופן שישרת אותה ויאפשר לה לייצר תהליך עבודה נכון ומדויק אשר יניב תוצרים איכותיים. 

Team Dynamics הוא אחד הנושאים החשובים והמדוברים היום בכל מה שקשור לגישות ניהול עובדים בצוות. אם אנחנו יודעים ליצור פעילות גיבוש לצוות ובכך יודעים כיצד לחבר את העובדים ולייצר שיתוף פעולה ביניהם, אז אנחנו נייצר סביבת עבודה טובה יותר, נוכל לגרום לעבוד להתחבר אחד לשני, וכן נוכל לגרום להם להגיע לתוצרים הרבה יותר טובים. זה יכול לעזור לקדם את העסק שלנו בכמה רמות קדימה. 

צריך לומר, זה לא עניין של יום-יומיים, זה גם לא יתחיל וייגמר במפגש אחד. זה ידרוש הרבה מאוד עבודה, השקעה ומשאבים, מצידנו ומצד שאר הגורמים, בוודאי מצד העובדים. זה כמובן גם ידרוש רצון טוב מצידם לעבוד אחד עם השני ביחד. 

איך עושים את זה?

בשביל לייצר Team Dynamics אנחנו יכולים להשתמש בשיטות אשר ניתן להוציא לפועל מחוץ לשעות העבודה. למשל, אנחנו יכולים לארגן ימי כיף, ימי גיבוש, פעילויות משותפות שאינן קשורות לכלל לעבודה, אנחנו יכולים וצריכים ליצור חיבורים וקישורים בין העובדים גם כשהם לא נמצאים במקום העבודה. 

בצורה כזו, הם ילמדו להכיר אחד את השני וידעו לעבוד ביחד בצורה טובה יותר. ברגע שהעובדים מכירים את השני, נחשפים אליהם באופן אישי, הם מרגישים מחויבות רבה יותר אליהם ואל הקבוצה בכלל. זה כמובן יוצר דינאמיקה הרבה יותר טובה, מאשר במצב רגיל בו העובדים לא בהכרח מכירים אחד את השני או רואים בעצמם אך ורק קולגות לעבודה. 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *