קורס תסרוקות – מה אפשרויות התעסוקה?

קורס תסרוקות

יש לכם גישה לשיער, וחשבתם על מקצוע שניתן ללמוד יחסית בזמן קצר?

קורס תסרוקות יכול לתאים לכם בהשגת המטרה.

אם שגרת היום שלכם עמוסה במטלות, תוכלו ללמוד לעשות תסרוקות וכך לעבוד כשיש ארועים:

לסרק כלות במלון: היום הטרנד שהתפתח, הוביל כלות רבות למסקנה שהכי נח להיות כלה יחידה, להנות מיחס אישי, ולקבל תסרוקת עד אליה למלון. בדרך זו אתם כמעצבי תסרוקות תוכלו להתפרנס מהנישה הזו, ולעצב תסרוקות במלון או בבית הלקוחה.

תוכלו לעשות תסרוקות לבת מצווה – ארועי בת המצווה הפכו להיות לא פחות מושקעים מארועים אחרים. בנות המצווה רוצות תסרוקות מושקעות, חלקן רוצות תוספות שיער, אביזרי שיער מיוחדים – קשתות, ואבני קריסטל משובצים בשיער. כאן תוכלו להציע את עצמכם ולעצב תסרוקות לבנות אלה ולמשפחה.

תסרוקות ערב לארועים – כל אלו שמוזמנות לארוע משפחתי, או כל ארוע אחר, מעוניינות לעצב תסרוקת מיוחדת לערב, כדי להשיג מראה חגיגי, להראות טוב, ולשמוח בארוע. גם לקהל זה תוכלו לעצב תסרוקות, ולהציע את השרותים שלכם.

תסרוקות לנשפי הסיום של בתי הספר- כיום כמעט בכל בתי הספר, מלבד החינוך הדתי, עושים מסיבות סיום מפוארות, למסיבת הסיום צריך להגיע לבושים בבגדי ערב, הבנות גם החליטו לקחת את זה הלאה, ונוצרה אופנה שהן עושות תסרוקות לנשפי הסיום של בית הספר.

התסרוקות יכולות להיות בסגנון אסוף, או משהו רומנטי, או תסרוקות משולבות בצמות.

הצמות מאוד אופנתיות, ישנם סוגים שונים של צמות בטכניקות חדשות. בעזרתם ניתן ליצור תסרוקות מיוחדות.

תסרוקות חיוניות למראה חגיגי.

את מקצוע עיצוב התסרוקות, ניתן לשלב עם מקצועות כמו איפור וקוסמטיקה.

אם אתם באים כבר מתחום מקביל לתסרוקות, כל שעליכם לעשות הוא להציע את השרותים שלכם לקהל שלכם הקיים. אם אתם עוסקים באיפור, הציעו חבילה של איפור ושיער, וכך תוכלו להגדיל את ההכנסה מהקהל הקיים שמגיע ומכיר אתכם. כמן כן, גם להפך אפשרי – קהל שהגיע אליכם לעיצוב תסרוקת, הציעו את שרותכם בתחום האיפור וכך תוכלו גם להגדיל את קהל היעד.

אפשרויות תעסוקה נוספות יכולות להיות בתוך סלון כלות או במספרה כאשר תוכלו לעבוד ולהתמקצע בתחום, לראות תוך כדי עבודה מגוון של לקוחות – כל אחת והדרישות שלה. להתנסות בסגנונות מגוונים של תסרוקות. ההבדל בעבודה בסלון כלות למספרה – במספרה אין רק תסרוקות, יש פן, צבע וטיפולי שיער שונים. בסלון כלות מתרכזים רק בעיצוב הלקוחה לאותו יום – איפור, שיער, שמלה.

דרך נוספת זהו הקמת דוכן לצמות במקומות הומי אדם כדומת קניון או מרכזים מסחריים, ושם תוכלו לבצע תסרוקות פשוטות יותר וזריזות. תוכלו לפתח את זה ולעשות סדנאות יצירה, ותוכלו לעשות ימי הולדת של נסיכות ולעשות תסרוקות בימי הולדת, וכך יהיה להורים הפעלה יצירתית לילדים.

בנוסף זהו מקצוע מספק ומהנה, המשלב יצירתיות, פיסול והנאה.

תוכלו לפסל ולעצב לנשים תסרוקות מיוחדות, ולהרגיש סיפוק כשהלקוחה מרוצה ונראית נהדר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *