איפה ניתן להוציא ספרי שמע?

כיום בעידן הטכנולוגי סופרים רבים מבינים כי יש עוד דרכים רבות להגיע אל הקוראים שלהם. המעבר לספרי קריאה אינטרנטיים פתח אפשרויות רבות ומגוונות לקוראים רבים ויתרה מזו פתח אפשרויות רבות ללקוי הראיה. ספרים רבים שמוצגים בחנויות אינטרנטיות לקריאה דרך הנייד או הפלאפון מאפשרות בנוסף אפשרות לספרי שמע. ספרי שמע מאפשרים את שמיעת הספר בשלמותו על ידי טכנולוגיות קול מלאכותי. ובכך, הסופר מאפשר לקורא עוד דרך אלטרנטיבית להגיע לספרו.

יתרונות בהפיכת הספר לספר שמע

הייתרון הראשי הוא האפשרות לרווחים גדולים יותר. כאשר מדברים על הפיכת הספר לספר שמע, לסופר, יש אפשרות להגיע לאוכלוסיות נוספות. האפשרות עכשיו לגרום לכבדי ראייה הנגשה לספר תקל עליו ותאפשר לו לחוות את ספרו של הסופר. בנוסף הפיכת הספר לספר שמע מאפשר להגיע לקהל בכל העולם. ברגע שמדובר על שמע ניתן לבחור באיזה שפה רוצים שהקריאן ידבר. כך ניתן לבחור בשפה האנגלית הרוסית או בכל שפה אחרת שהסופר או הקורא יבחר. המעבר לספרי שמע מאפשר רווחיות ונוחות ומתאים את עצמו לעידן הטכנולוגי הזמין והנגיש שבו אנו חיים.

מחפשים הוצאת ספרים שמוציאה ספרי שמע? מוזמנים ליצור קשר >>

אז איפה כדאי להוציא?

כמו כל ספר שיוצא לאור גם כאן ההתנהלות תהיה זהה. כאשר סופר ירצה להוציא את ספרו כספר שמע הוא יהיה זהיר וירצה לדעת שהמוצר שהוא מספק לקוראיו נעשה בדרך הטובה ביותר והאיכותית ביותר. לכן קיימים גופים רבים שעוסקים בדבר וכל שעל הסופר לעשות הוא להתחיל בחיפושו להשוות את המחירים ולראות מה מקבל בתמורה מכל עסקה ועסקה. כמו בכל עסקה חשוב גם לדעת עם מי יש לנו עסק. על הסופר לראות שבעל המקצוע שמתעסק בספרו הוא מקצועי ועם ניסיון. אף סופר לא ירצה להגיע למצב שבו לאחר שנים שכתב את ספרו יתעכב מול ספק כזה או אחר כי לא יודע את עבודתו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *