5 מוצרים שיעזרו לך לשמור על עור הפנים צעיר ומטופח יותר

שימוש נכון במוצרי טיפוח איכותיים יכול לסייע במניעת תהליך ההזדקנות של העור ושיפור נזקים שהצטברו לאורך השנים כתוצאה מחשיפה ממושכת לקרני השמש או אורח חיים לא בריא. כל אישה שרוצה להיראות במיטבה צריכה לחשוב ברצינות על מוצרי הטיפוח שהיא בוחרת לעשות בהם שימוש.

בשל העובדה שיכולים להיות הבדלים ניכרים מבחינת האיכות והתועלת של המוצרים השונים, זה יהיה רצוי לחשוב היטב על מה שהולכים לקנות ולהבין שתמיד חשוב לעשות בדיקה מקדימה בטרם רכישה של כל מוצר טיפוח, כך שיהיה ניתן להיות בטוחים לגבי התוצאות שהוא יכול לספק.

המוצרים שכל אישה חייבת בשגרת הטיפוח שלה

  • Glow Recipe – קרם לחות עוצמתי עם פפטידים שמזין את הדנ״א של העור שלך, מסייע בהפחתת קמטים וגורם לך להיראות במיטבך בכל בוקר.
  • Skin Elixirסרום ממלא קמטים שמסייע גם בהבהרה של כתמי פיגמנטציה ומספק זוהר מדהים. הסרום מכיל שילוב בין ויטמין C, שנחשב לאנטי-אוקסידנט עוצמתי ביותר לעור הפנים, לבין חומצה היאלורונית.
  • Lunar Blissקרם פנים שמשפר את האלסטיות של עור הפנים וממצק אותם.
  • Peel & Revive – תרכובת פילינג שכל אישה חייבת בשגרת הטיפוח שלה. מדובר בפילינג חומתי לילי שמיועד לשעות הלילה ומסייע במידה רבה באיחוד של גוון עור הפנים.
  • Star Therapy – אף שגרת טיפוח לא שלמה ללא קרם לעיניים כמובן, ופה מדובר על קרם איכותי במיוחד שעוזר עם הבהרה של העיגולים השחורים, מיצוק עפעפיים והפחתת שקיות.

כל אישה שרוצה להיראות במיטבה בכל יום נתון צריכה לפעול בהתאם ולקנות מוצרי טיפוח שיוכלו לספק לה את התוצאות להן היא מצפה. כל אחד מהמוצרים שהזכרנו נחשב ליוצא מגדר הרגיל וכזה שמספק לתוצאות מדהימות לאינספור נשים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *