גיטרות אקוסטיות

גיטרות אקוסטיות הן סוג של גיטרה שמנגנים בה ללא מגברים והן בדרך כלל קטנות יותר וקלות יותר לנשיאה. הן עשוייות בדרך כלל מעץ, ויש להם גוף חלול עם חור קול המוכר בשם F hole.

גיטרות אקוסטיות פותחו בתחילת המאה ה-19 על ידי אנטוניו טורס יוראדו הספרדי. הוא יצר את הגיטרה האקוסטית הראשונה על ידי חיתוך החלק הפנימי של חבית יין ישנה כדי להפוך אותה לתהודה.

הגיטרה האקוסטית היא אחד הכלים הפופולריים ביותר במוזיקה המודרנית, והיא שימשה בז'אנרים רבים כמו בלוז, ג'אז, קאנטרי, פולק ורוק.

ללמוד לנגן על גיטרות אקוסטיות

גיטרות אקוסטיות הן סוג של גיטרה שיש לה גוף חלול וחור צליל אחד או יותר. הם מנוגנות בדרך כלל עם מפרט לגיטרה אקוסטית, פריטה באמצעות אצבעות או שימוש בפלקטרום (להב מתכת שטוח).

האמת שהגיטרה האקוסטית היא סוג של גיטרה הנפוצה ביותר בעולם אולי שנייה לגיטרות הקלאסיות. הגיטרות האקוסטיות משמשות בלא מעט ז'אנרים רבים של מוזיקה כולל מוזיקת פולק, קאנטרי, בלוגראס, בלוז, רוקנרול ופופ.

ממה בנויה גיטרה אקוסטית

גיטרות אקוסטיות עשויות מעץ, מתכת ואפילו מחומרים נוספים כמו קארבון שמציע צליל שונה. כמו שאמרנו הגיטרה האקוסטית היא כלי מיתר שעל מנת לנגן עליה יש לבצע פעולת מריטה או פריטה של המיתרים עם האצבעות או המרפט.

ניתן להגביר את הצליל של בגיטרה אקוסטית באמצעות מיקרופון ו/או קדם מגבר שמותקן על גבי הגיטרה עצמה. האפשרות של הגברת הגיטרה האקוסיטית מאפשרת להקליט במחשב באמצעות תוכנה המקליטת לקבצי שמע בפורמט MP3 או Wave.

אם אתם לא יודעים איזו גיטרה אקוסטית מתאימה לכם חשוב מאוד להתייעץ עם מומחים בכלי נגינה בכלל ובגיטרות אקוסטיות באופן ספציפי כדי שתוכלו להתאים לעצמכם גיטרה אקוסטית מושלמת, כמו למשל עם בית המוסיקה רחובות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *