צימרים בצפון לזוגות שרוצים קצת שקט

צימרים בצפון לזוגות שרוצים קצת שקט

אם יש אזור אחד בארץ שיכול לתת תחושה של כפר באירופה – זה אזור הצפון. הרחק מהרעש של ירושלים, העשן של תל אביב והבלגן של באר שבע, תוכלו לבחור בין מאות צימרים בצפון. המרווחים הגדולים בין יישוב ליישוב, מרבדי הדשא והשדות החקלאיים מעניקים רקע מושלם לבילוי רומנטי. לא סתם צימרים הצפון הפכו לסוג הבילוי המועדף על זוגות שרוצים קצת שקט מהעיר הגדולה. 

צימרים בצפון לזוגות ניתן להזמין למספר שעות, ללילה שלם, או למספר לילות, בין אם בסוף השבוע או באמצע השבוע. בעלי הצימרים מייעדים את יחידות האירוח שלהם לזוגות ודואגים לכל הפרטים הקטנים כדי להעניק לנופש שלכם אווירה מושלמת ובלתי נשכחת. 

אם בחרתם צימר ביישובים סובבי הכינרת, מובטח לכם נוף עוצר נשימה של האגם הגדול בישראל. רק דמיינו את עצמכם יושבים עם בקבוק יין טוב ומבחר נשנושים בג'קוזי על רקע השקיעה. סביר להניח שכבר עכשיו אתם מתחילים להתרגש. גם אנחנו!

חוגגים אהבה בצימרים בצפון

יש הרבה סיבות לחגוג בצימרים בצפון לזוגות. אפשר לחגוג את יום ההולדת של בן הזוג, או את יום הולדתה של בת הזוג. אפשר לקחת את בני הזוג ולהציע להם נישואים על רקע נופי הגליל והגולן עוצרי הנשימה ולהמשיך לחגוג בצימר. כבר נשואים? למה שלא תחגגו את יום הנישואים בצימר? איזה כיף שאנחנו יכולים לחגוג את יום האהבה פעמיים בשנה – גם את ט"ו באב וגם את הוולנטיינז! 

קיים מגוון רחב של רמות אירוח בצימרים וגם ברמות המחיר שניתן למצוא באתר https://www.iroom.co.il/. ככל שאתם רוצים אווירה רומנטית ואירוח מפנק יותר, המחיר יעלה. המחיר מתאים את עצמו גם בחגים ובסופי שבוע. כך שהכי כיף להחליט על סתם יום באמצע השבוע, בלי אירוע מיוחד ולא במהלך חופשות בית הספר, ופשוט לנסוע לצימר בצפון. זה יבטיח לכם גם שקט ממטיילים אחרים באזור וגם רמת מחירים נוחה יותר גם לאירוח המפנק ביותר ברמת חמישה כוכבים. ובעצם מה יותר מושלם כדי לחגוג את הזוגיות מלהיות ספונטניים, ופשוט לנסוע ולתבל את הזוגיות בבילוי מסעיר או שקט בצימר יוקרתי?

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *