טסים לארה"ב? כל מה שאתם צריכים כדי להיות מסודרים שם

כבר הרבה זמן חלמתם לטוס לתפוח הגדול – הלוא היא העיר ניו יורק, וסוף סוף תוכלו להגשים אותו לאחר הרבה תכנונים וכמובן חסכונות ששמרתם במשך תקופה. זוהי העיר הצפופה ביותר בכל ארה"ב, ולכן יש בה כל כך הרבה מה לראות כמו מרכזי קניות ענקיים, מוזיאונים מיוחדים, פארקים, כנסיות, אולמות מופעים ותרבות ועוד המון אטרקציות נוספות.

אך לפני שאתם טסים לארה"ב, כדאי לכם לגלוש לאתר https://world8.co.il ולהיערך לפני ולסדר את כל הדברים שיוכלו לעזור לכם במהלך שהותכם שם. חוץ מהוויזה המיוחלת שאושרה לכם, רצוי גם לדאוג לדברים הבאים:

טיסה ישירה

משך הטיסה לארה"ב ולעיר ניו יורק היא קרוב ל14 שעות, וכדי שהטיסה הארוכה הזו תעבור לכם כמה שיותר בכיף מומלץ לסגור טיסה ישירה עד ליעד, ללא טיסות קונקשיין בדרך לשם. כיום ניתן למצוא כמה חברות תעופה המציעות טיסות ישירות לניו יורק, לכם רק נותר למצוא את הדיל המשתלם ביותר.

מלון איכותי ומפנק

הגעתם לניו יורק, היכן אתם מתכננם לשהות? בעיר יש שפע בתי מלון איכותיים ומפנקים שיעצימו עבורכם את חוויית הנופש בעיר הענקית הזו. כדאי למצוא מלון מפנק שגם נמצא קרוב למרכזי קניות ומקומות בילוי כמה שאפשר, כך שתוכלו לחסוך את המוניות ואמצעי התחבורה בתוך העיר.

תכנון יעדים מראש

כאמור, העיר ניו יורק היא אחת המאוכלסות והצפופות ביותר בכל ארה"ב. משום כך, מומלץ לתכנן את מסלול הטיול שלכם ואת כל המקומות שתרצו לראות מבעוד מועד. בדקו המלצות על אתרים ואטרקציות שאסור לפספס במהלך השהות בעיר, כולל מקומות בילוי לשעות הערב כמו מסעדות ייחודיות ופאבים מעניינים.

בין כל המקומות זכרו כי אתם מוכרחים לבקר בסנטרל פארק, הפארק הגדול והמפורסם בניו יורק, שם תוכלו לבלות את שעות הבוקר עם טיול לאורך המסלולים, פיקניק, להצטלם ליד מזרקות מרהיבות ובחורף גם להחליק על הקרח במתחם ייעודי שנפתח בפארק.

חבילת סלולר

כדי שתוכלו להתמצא בכל אזור בעיר, כדאי לרכוש סים לארה"ב של World8 שיאפשר לכם לגלוש מכל מקום, להשתמש במפות מקוונות ואף לשלוח תמונות וסרטונים מהחופשה לכל החברים ובני המשפחה שנמצאים בארץ.

קראו על הפתרונות שמספק הסים מבית World8

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *