שומן בבטן – מה עושים כאשר לא מצליחים להוריד אותו?

1680615 (1)-min

הבטן שלנו נמצאת במרכז הגוף והיא מהווה חלק מהמשקל שאנו נושאים בחיי היומיום וחלק ניכר מהדרך בה אנו נושאים את גופינו. בשל כך יש לא מעט אנשים ששומן בבטן מנהל אותם וגורם להם להרגיש לא טוב או פחות קלילים. אנשים שסובלים ממצב של שומן בבטן הוא כאלה שמרגישים כבדים יותר, פחות חטובים, הם בדרך כלל מתוסכלים מחוסר היכולת להוריד את שומן הבטן – מה שמשפיע משמעותית על מצב הרוח ועל איכות החיים.

 

ואכן, יש לא מעט חסרונות לשומן בבטן ותחושות קשות שנלוות למצב כזה או אחר. מלבד זאת השמנה וחוסר שמירה על משקל תקין יכולים להוביל לבעיות בריאות כמו לחץ דם גבוה עד סוכרת, בעיות לב וכולי, לכן חשוב לדעת מה עושים במקרה ורוצים להיפטר משומן בבטן.

 

אז מהן האופציות באמת?

מי שסובל משומן בטני יגלה שיש כמה דרכים לטפל בעניין החל מאמצעות שיטות מתקדמות כמו המסת שומן בלייזר עד שאיבת שומן בניתוח, הצהרת היקפים, מתיחת בטן ושאר שיטות.

באמצעות שיטות שונות ברפואה הפלסטית ושיטות כאלה ואחרות יכולים מומחים לאבחן ולהתאים טיפול מתאים כדי להיפטר מהשומן הבטני ובכך לאפשר את למטופלים איכות חיים הרבה יותר טובה!

לסיכום, המסת שומן בבטן נעשית באמצעות טכנולוגיות מתקדמות החל מלייזר עד ניתוח באמצעות מכשיר ידני וניתוחי. בזמן התהליך משתמשים בציוד מתקדם להמסת שומן בבטן תוך הסרת רקמות שומניות ושאר פעולות. התוצאה היא בדרך כלל בטן מתוחה, היקפים צרים יותר, מידות קטנות יותר ובכך איכות חיים הרבה יותר טובה.

 

רוצים לדעת עוד? הכנסו עכשיו לאתר: https://www.flatummy.co.il/.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *