מתנות שכל גבר ישמח לקבל

היורש של הויאגרה

אם אתן רוצות לשמח את הגבר שלכם, אתן חייבות לקרוא את המאמר הבא. במאמר זה תמצאו את המתנות שהגבר שלכם ישמח לקבל, בין אם אתן בנות, חברות או סתם מכרות.

כל מה שאתן צריכות זה פשוט לקרוא, ואם אתם גברים המאמר הזה הוא גם בשבילכם.

איזה מתנות הגבר שלך אוהב?

אם אתם חושבות להפתיע את הגבר שלכן, כדי שתתמקדו במוצרים הבאים: אין גבר שלא ישמח לקבל גאדג'ט מפנק בין אם זה פלאפון, טאבלט או כל מוצר אחר. מעבר לג'אד'טים הגבר שלך ישמח לקבל בושם מפנק, ארנק מעור יוקרתי, שעון יד יוקרתי ועדיף מותג, ואם את הולכת לכיוון האקסטרים צניחה חופשית, חופשה רומנטית ואף אבזרי ספורט למיניהם. כמו שחשוב שתתאימי את המתנה למה שהגבר שלך אוהב, כלומר אם הוא ספורטיבי עדיף לקנות לו אביזר ספורט ואם הוא מת על גאדג'טים אז לפנק אותו בטאלבט או מחשב נייד. הכל תלוי גם בתקציב שלך ובטיב הקשר של עם הבן זוג או החבר שלך.

כמה כדאי להשקיע במתנה?

לפני שאת מחליטה לפנק את הגבר שלך חשוב שתקציבי מראש סכום. אם את הולכת על מתנה יקרה עדיף שתכיני את עצמך שאת עומדת להשקיע סכום נכבד על מתנה יוקרתית, לעיתים מדובר אף במתנה סמלית להוקרה על הקשר שאת נמצאת בו. בכל מקרה לפני שקונים חשוב להגיע עם תקציב מראש ולהשתדל לא לחרוג ממנו. אך בעידן של היום, ניתן לקנות מתנות זולות ועדיין להישאר עם כמה שקלים בכיס. לעיתים מחווה כמו שיר שכתבת, או כרטיס שהכנת או כל מתנה אחרת מקורית תצריך זמן אך לא כסף. ושמדובר במתנה לגבר שלך רק את יודעת כמה הוא שווה.

חוויה שלא תשכח

אם החלטתן על ספורט אתגרי כמו באנג'י, צניחה חופשית, או כל ספורט אחר של אקסטרים. כדי לרמוז לבן זוג או לפחות להכין אותו נפשית למתנה שהוא הולך לחוות. פעילות אקסטרים היא מתנה שהיא מעין חוויה שנשארת איתכם שנים בתור זיכרון מתוק וטוב. לכן אם אתן רוצים לחוות יחדיו חוויה מיוחדת, או להעניק לבן זוגך מתנה לא שגרתית אל תוותרי על פעילות אקסטרים.

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *