כך תבחרי סיכת שיער לתינוקות

קיוטי פאי

בשנתיים האחרונות צלחתי את גל החתונות הגדול של מרבית חברותיי. היו שנתיים מרגשות, מהנות ומשמחות בהן ליוויתי חברות בכל שלבי ההכנות ליום הגדול: משלב הטעימות, למדידות השמלה המושלמת ועד בחירת האביזרים הכי מעוצבים לתסרוקות השיער.

שנתיים חלפו מהר, והיום אנו מתלבטות יחדיו על מתנות לידה יוצאות דופן ומעניינות והפעם מדובר באביזרי שיער לתינוקות ובייחוד סיכות השיער.

סיכות השיער הן אקססוריז מקסים שהפך לטרנד אופנתי בעולם התינוקות והן נמכרות בשפע במגוון חנויות, שווקים וגם בחנויות הווירטואליות ברחבי הרשת. מעבר לתוספת האופנתית והצבעונית, הסיכות עונות על צורך פרקטי של סידור השיער והפוני הסורר לעיתים, של התינוקות. כיום ניתן למצוא סרטים וסיכות שיער שמעוצבות בהתאמה מושלמת גם לבנים, כך שהטרנד הוא לא נחלתן של בנות בלבד!

זר יום הולדת מבית Cutie Pie
זר יום הולדת מבית Cutie Pie

חברותיי ואני נחשפנו להמון סוגים וסגנונות של סיכות שיער לתינוקות ולאחר שימוש באינספור סיכות, הבנו שעל אף ההיצע המגוון שקיים בשוק, ולמרות העלייה במודעות לאיכות החומרים וחשיבות הבטיחות, לא היינו ממליצות על כל סיכה כפרקטית ובטוחה לשימוש. אספנו מספר תובנות והחלטנו לשתף אתכן, אימהות יקרות, במספר כללי ברזל לבחירת סיכת השיער המושלמת לתינוקת שלכן (או לתינוק (J, מוכנות?

  • מומלץ מאד שהסיכות שנבחרו לשימוש יישאו תו תקן של משרד הבריאות. במהלך ניסיונותינו במגוון סיכות, נתקלנו בסיכות שמיובאות מסין ומפתות מאד במחירן הזול. לרוב סיכות מסוג זה מיוצרות ללא פיקוח ומכאן שאיכותן והתאמתן לתינוקות מוטלת בספק.
  • סיכות שמיוצרות מעופרת ומתכת-out.
    סיכות מבדים רכים, פסי סיליקון, דבקים טבעיים ולא רעילים, סרטים אלסטיים- in.
  • חשוב לבחור בסיכות שמותאמות לשיער ולעור העדין של התינוקות. מומלץ לשים לב שהסיכה לא תולשת את השיער אלא אוספת אותו ברכות עד להיותה בלתי מורגשת על הראש. חשוב שהחומרים מהם עשויה הסיכה לא יעקצצו ויגרדו ושהסיכה שנבחרה לא תלחץ מידיי עד השארת סימנים מיותרים על העור.
  • מומלץ לבחור סיכות שמעוצבות עם נפח ותוספות של בדים מקושטים כגון לבד, פפיונים, פרחים. הנפח תורם לא רק ליופי ולמתיקות, אלא בעיקר יפחית את הסיכוי לבליעתן. בכל מקרה, זכרו- חובה להשגיח על התינוקות בעת השימוש בסיכות! יש להסיר אותן מהראש כאשר התינוק/ת מחוץ לטווח ראייתכם, וזאת מחשש לבליעה וחנק.
  • ולבסוף, תעזו להשתגע מבחינת צבעים, דגמים וסוגים וזכרו שסיכת השיער היא פריט קישוט קליל ותוספת אופנתית ומתוקה ללוק הנסיכותי ממילא של התינוק/ת שלכם.

עוד מידע על אקססוריז מדליקים מבית קיוטי פאי תמצאו כאן. רכישה נעימה!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *