תיקון אייפון

תיקון אייפון

כבר במשך שנים שאין אנחנו מצליחים להבין כיצד ניתן להיות בעליו של טלפון, שהוא לא אייפון ובפרט שהוא לא טלפון חכם?! מאז שנת 2007, השנה בה הוצג האייפון הראשון, כולנו התרגלנו לקבץ יחד את כל חיינו בתוך מכשיר אחד קטן. האייפון לא רק מקשר בנינו לבין האחרים, אלא מסייע לנו בשמירה על קשר עם העולם כולו, באמצעות אפליקציות מגוונות שיוצרות כפר גלובאלי מובהק. אין ספק, כי כמו כל מכשיר אלקטרוני, גם לאייפון יש תקלות, אותן יש לפתור רק באמצעות אנשי מקצוע וכן מעבדות מורשות. בכל תקופה נולד דגם חדש, אליו יש להתרגל מחדש, למעבד חזק יותר, זיכרון גדול יותר, אך בדרך כלל עם אותה מערכת הפעלה.

כמה שיותר מתקדם, יותר תקלות

כל דגם וכל גרסה חדשה של מכשיר האייפון מביא עמו פונקציות חדשות, אך יחד עם זאת גם תקלות חדשות. אנשים מקצועיים העובדים במעבדה ייחודית לאייפון ולמכשירי טלפון חכמים, לומדים בכל עת על כל מכשיר חדש שיוצא וכך גם למדים כיצד לתקן אותו. תיקון אייפון יכול להיות מפתה ללמוד דרך היוטיוב, אך זה סיכון של חיים או מוות. אומנם, אתם יכולים להצליח ולחסוך כמה מאות שקלים, אך במידה ותעשו ולו את התקלה הקטנה ביותר, כנראה שתאלצו להפסיד כמה אלפים. אייפון הוא מכשיר מתקדם מאוד עם מספר רב של פונקציות, מה שגורם לו ליצור תקלות חדשות, שאותן יש לשלוח למעבדה המתמחה בעיקר בתיקון אייפון. במידה ואין אתם בטוחים כי מדובר באנשי מקצוע, חפשו אחר המלצות מהימנות ואובייקטיביות, הימנעו מחאפרים שפועלים בבית והשתדלו למצוא מעבדה רצינית בעלת שם טוב.

איך תהליך תיקון אייפון עובד?

תהליך התיקון במעבדה עבור תיקון אייפון מתחיל באישור הלקוח, הצעת מחיר ובדיקה יסודית על ידי הטכנאי. הבדיקה הסטנדרטית אורכת כחצי שעה עד שעה ומאפשרת החלפת מצלמה, טעינה או צג. תיקון כזה יכול להתבצע במקום, כאשר הבדיקה עצמה היא בחינם ולא מחייבת ביצוע התיקון. במידה ויש תקלה מורכבת יותר, הבדיקה אורכת מספר שעות ומצריכה מהלקוח להשאיר את הטלפון במעבדה. עלות הבדיקה היא 90 שקלים, אך הסכום הזה מתקזז במידת הצורך בסכום הסופי של התיקון. מכשיר האייפון הוא מכשיר יקר, לכן חשוב לנהוג בהתאם ולהפקיד אותו בידיים מקצועיות, לוודא כי מדובר במעבדה איכותית ולא מספר נערים שעוסקים בכך בשעות הפנאי שלהם. כיום יש מעבדות רבות עבור תיקון אייפון, אך לא כולן מורשות לעסוק בכך, חשוב לשים לב.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *