אימון תעסוקתי לנשים

אימון תעסוקתי לנשים

העידן של ימנו מתאפיין בחוסר יציבות תעסוקתית. חלק מהאנשים מרגישים זאת מהצד שהם לא מסוגלים לשמור על מקום עבודה בגלל שינויים חיצוניים שדורשים מהם כל הזמן לעבור מחברה לחברה, בעוד שאחרים, בפרט נשים, מרגישים את זה כי הם לא מצאו את הכיוון שלהם בעולם התעסוקתי.

זו הסיבה שאנחנו יכולים למצוא מאמנים רבים שמתעסקים באימון תעסוקתי לנשים. מדובר באימון שמטרתו לעזור לנשים למצוא את הכיוון שלהם בתחום התעסוקתי. זה אומר, למצוא כיוון בו הן יוכלו וירצו להשתלב, כיוון שיכול להתאים להן לפתח בו קריירה, כיוון בו הן רואות את עצמן מתפתחות לאורך תקופה ארוכה.

חשוב לומר, אימון תעסוקתי לנשים לא נובע מרמת קושי של אישה כזו או אחרת לעבוד, אלא מרמת קושי למצוא בינה לבין עצמה את הכיוון אליו היא רוצה ללכת, את הקריירה אותה היא רוצה לפתח. נשים רבות אשר פונות לאימון תעסוקתי עושות זאת אחרי שסיימו קריירה אחת והן מבקשות לפתוח בקריירה שנייה, אחרי שהן למדו תחום מסוים אך הן לא בטוחות שהן רוצות לעבוד בו, או שהן מחפשות כיוון להגשים את עצמן והן מרגישות שהכיוון בו הן בחרו הוא לא מספיק טוב לשם כך.

אימון תעסוקתי לנשים הפך פופולארי בעשור שניים האחרונים בעיקר כי שוק העבודה משתנה. אם בעבר נשים היו מתחילות קריירה בתחום מסוים ומסוימות את הקריירה התעסוקתית שלהן באותו תחום, זאת בהנחה כמובן שהן היו יוצאות לעבוד, הרי שכיום יותר נשים יוצאות לעבוד וחלקן, בדיוק כמו גברים רבים, לא רוצות לעבוד אך ורק בתחום אחד כל החיים, אלא הן מחפשות כיוונים חדשים להגשים את עצמן.

אימון תעסוקתי מתבצע במספר אופנים, הוא יכול להתבצע בשיחות פנים אל פנים עם המאמן או המאמנת לאורך תקופה מסוימת, בשיחות טלפון, כמו כן האישה מקבלת שיעורי בית שונים במטרה לעזור לה בצורות שונות לבסס לעצמה מאפיינים וכלים שיכולים לעזור לה במהלך הדרך.

יש לציין שתי נקודות, ראשית, אימון תעסוקתי לנשים יכול לעזור רק אם האישה עומדת בכללי האימון ומבצעת אותו.

שנית, כיום יש הרבה מאוד אי וודאות בשוק התעסוקה, מכל הצדדים שהם, לכן כשנכנסים לאימון תעסוקתי, צריך להאמין בו ולקבל את העובדה שאין תרופת פלא ואין נסים. כל דבר שעושים צריך לעשות בצורה הטובה ביותר, בתוך אמונה בתוכנית ובדרך. בסופו של דבר זה יכול אך ורק לעזור ולקדם..

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *