ערבי נשים

ערבי נשים

הטרנד של קיום ערבי נשים, נעשה כיום פופלארי ביותר. ערבי הנשים, מתקיימים בנושאים רבים ומגוונים . החל מהפעלות שונות ועד לנומרולוגיה . ובכל הנושאים שמעניינים את המין הנשי . נשים אוהבות להפגש ולערוך מסיבות , כל אירוע בשבילן הוא סיבה לחגיגה . ערבי נשים מתקיימים באווירה מיוחדת וייחודית . למשל כמו מסיבת רווקות לכלה שמתחתנת החברות שלה מתאספות סביבה להפעלה מיוחדת לפני שהיא נישאת . נשים אוהבות לשוחח לשמוע ולהשמיע ושהותן יחד גורמת לכיף ונחת .

למה דווקא מסיבת רווקות?

מסיבת רווקות , היא הזדמנות לתת לכלה שבדרך להנות מערב מהנה עם חברותיה , ערב לא מחייב השם אותה במרכז . הערב מתחיל בהרצאה בנושא שנבחר ממגוון של נושאים: נומרולוגיה , התאמה זוגית, התאמה מקצועית , תווי פנים , שמות, זוגיות ואהבה , פרנסה ושפע ועוד תחומים רבים, הערב מסתיים בפתיחה בקלפים . כל משתתפת יוצאת עם תובנות חדשות לחיים ובכלל .

מה התוכנית של הערב ?

הערב מתחלק לשני חלקים :

בחלק הראשון של הערב:

הרצאה קצרה בנושא שנבחר על ידי בעלת האירוע ומותאם על פי האירוע שאליו הוא שייך

לדוגמא : למסיבת רווקות יבחרו הנושאים הבאים: נושאים שיש בהם קשר על זוגיות ואהבה , איך לפגוש בן זוג למשל .

בימי הולדת – הנושא מותאם לפי גיל האירוע ועל פי הנושאים שמעניינים אותו . לדוגמא : יום הולדת לבת שישים יעסוק בנושאים של קרירה חדשה וחיזוק הזוגיות .

בחלק השני של הערב :

פתיחה בקלפים , ומענה של תשובות לשאלות הנשים המשתתפות באירוע

מה מייחד אותי לעומת אחרים?

כל אישה שהשתתפה בערבי הנשים של אליאן נוימן מעידה על ערב מהנה ויחודי אותו עברה , ועל תובנה מיוחדת שחוותה בערב זה . אפילו יש נשים המתקשרות לאחר זמן רב מאותו ערב , על הצלחות שחוו מתוך התובנות שנלמדו בערב .

אליאן נוימן נומרולוגית ויוצרת את קלפי האנרגיה של אליאן, למדה 5 שנים אצל אהרון לב ארי , ממגוון הנושאים והיא מתמחה בנומרולוגיה , שמות , תווי פנים , לומדת ימימה וחשיבה הכרתית. לאליאן יש בלוג ואתר שבו היא מלמדת וכותבת על חומרים חדשים , עורכת סנדאות וערבי נשים היא בעלת נסיון רב . בתחומים בהם התמחתה,

אם תרצו לדעת על עצמכם קצת, או להזמין לערב מיוחד ויחודי צרו קשר : אליאן נוימן – 054-4669222

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *