חולצות מעוצבות לנשים

fashion-821506_1280

חנויות האופנה מציעות כיום מגוון רחב של חולצות מעוצבות לנשים, המתאימות לכל אלו ששמות דגש רב על איכות ועל יופי. את החולצות המעוצבות ניתן לשלב עם מכנסיים מסוגננים או אפילו עם חצאית מקסי, ואפשר ללבוש אותן כמעט לכל אירוע. בחירתה של החולצה המתאימה מצריכה התייחסות לכמה פרמטרים, על מנת ליהנות מהמראה הנכון וגם מהרושם שאותו אנו מעוניינות ליצור. כיצד בוחרים נכון חולצות מעוצבות לנשים ומה חשוב לקחת בחשבון לפני הרכישה? הנה כמה טיפים שיעזרו לכן:

  • ממה היא עשויה – את החולצות המעוצבות ניתן כיום למצוא במגוון רחב של סגנונות וגם מחומרים שונים. ישנן כאלו העשויות מכותנה, אחרות משיפון, ישנן חולצות מעוצבות לנשים העשויות מבד סינטטי ויש אלו שהן כמעין סריג דק. חשוב לבדוק מאילו חומרים עשויה החולצה – במיוחד למי שחשובה לה האיכות. אם בוחרים לרכוש חולצה מבד עדין, יש לקחת בחשבון שהטיפול בה מצריך התייחסות מיוחדות (למשל, כביסה ביד או ניקוי יבש). כאשר בוחרים חולצה שהיא כמעין סריג, יש לבחון את צפיפות הסיבים ואת מידת גמישותה של החולצה.
  • הצבע שלה – גם צבע החולצה הוא פרמטר חשוב שיש להתייחס אליו לפני הרכישה. נשים רבות נוטות לבחור חולצות מעוצבות שחורות, שכן מאמינות שאלו מתאימות לכל סגנון, לכל אירוע וגם לכל בגד. אחרות מעדיפות דווקא את החולצות הצבעוניות – אלו שמגיעות בצבע אחד או שמשלבות כמה צבעים יחד. כדאי להעז ולחפש חולצות בצבעים מפתיעים, אולם מומלץ לשמור על המראה הקלאסי, השמרני יותר. צבעוניות יתר או אלמנטים שונים על החולצה יכולים להשיג את המראה ההפוך מכפי שרוצים, ולא בהכרח יתאימו לכל אחת.
  • הגזרה של החולצה – החולצות המעוצבות, וכאן גם יתרונן הבולט, מגיעות במגוון של גזרות. ישנן חולצות בגזרות צמודות, המדגישות את הקימורים הנשיים, ישנן חולצות רחבות יותר המתאימות לאלו שאוהבות את הנוחות וגם מחפשות מענה שיכסה יותר משיחשוף ויש גם חולצות מעוצבות שהן כמעין טוניקה, אותה ניתן ללבוש עם מכנס צמוד או עם טייץ. מומלץ לבחון את הגזרות הקיימות ולוודא שבוחרים בגזרה הנכונה – זו שתואמת למבנה הגוף, מדגישה חלקים מסוימים ומטשטשת אחרים.
  • האם היא מתאימה לכל אירוע – נשים רבות מעדיפות לרכוש חולצה מעוצבת אחת או שתיים, להשקיע בהן את מירב כספן וללבוש אותן לאירועים שונים. במקרה כזה, כדאי לבחון את האופן שבו מעוצבת החולצה והאם היא אכן יכולה להתאים לאירוע שלשמו היא נרכשה. מי שמחפשת חולצה מעוצבת לעבודה, חשוב שתוודא שמדובר בחולצה נוחה – חולצה שאפשר ללבוש כמה שעות רצופות ולהרגיש נעים איתה, ובנוסף – שהיא יוצרת את הרושם הרצוי וגם מתאימה לסביבת העבודה עצמה.
  • המחיר של החולצה – החולצות המעוצבות לנשים מגיעות כיום בטווח רחב של מחירים. מחיר החולצה מושפע מחומרי הגלם שמהם היא עשויה, מסגנונה, מעיצובה ומפרמטרים נוספים הקשורים למעצב עצמו או לרשת שמציעה אותה. מי שמחפשת דרכים להוזיל את העלויות, כדאי לה לעקוב אחר הנחות או מבצעים, שיכולים להוזיל משמעותית את המחיר.
שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *