מאוורר תקרה שקט לחדר ילדים ותינוקות

מאוורר תקרה שקט

כשהקיץ אוטוטו עומד להתחיל ואיתו יגיעו החודשים החמים, בהם נחפש מפני השמש והלחות בכל מקום בו יש מזגן, הרי שבחדרים מסוימים בבית נעדיף להתקין דווקא מאוורר תקרה ולא מערכת מיזוג אוויר. מדובר בחדרי ילדים ותינוקות.

יש סיבות שונות מדוע עדיף להתקין מאוורר תקרה בחדרים אלו, בין הסיבות אנחנו יכולים למנות את עצם זה שמדובר במכשיר הרבה יותר בטיחותי, מכשיר שמקטין באופן משמעותי את הסיכוי להתקרר ולהיות חולים, ובאופן כללי, מאורר תקרה הוא מכשיר שצורך הרבה פחות חשמל ממזגן (על פי הערכות קרוב ל-40 אחוז פחות) אך הוא אפקטיבי ואיכותי כמו מזגן רגיל. כיום אפשר למצוא מאווררי תקרה איכותיים עם עוצמות שונות אשר ניתן להתאים אותן לטמפרטורה שאנחנו רוצים שתהיה בחדר.

כשאנחנו בוחרים להתקין מאוורר תקרה בחדר ילדים או תינוקות יש מספר דברים שאנחנו צריכים לשים לב אליהם. דבר ראשון, עלינו לשים לב שמדובר במאוורר תקרה שקט. זה נובע מהסיבה המאוד פשוטה, אנחנו לא רוצים להפריע לילדים שלנו לישון, אם זה יפריע להם לישון, זה ימנע גם מאיתנו לישון… במידה ומדובר בילדים גדולים, הרי שמאוורר תקרה רועש יפריע להם להכין שיעורים ולהתכונן למבחנים. לכן מוטב לוודא מראש שמדובר במאוורר שקט ונעים.

שנית, אנחנו צריכים לבדוק שהעיצוב שלו מותאם לחדר. מאורר תקרה הוא לא מאורר נייד שניתן להעביר ממקום למקום אלא זה מאוורר שתלוי בתקרה כל הזמן. העיצוב שלו צריך להיות מותאם לעיצוב של שאר החלקים בחדר, החל מהריהוט ועד לעיצוב הקירות. מן הסתם כשבוחרים מאוורר תקרה לחדר תינוקות הוא יהיה שונה מזה שבחדר ילדים, הן בצבעים והן בחומרים.

שלוש, הדבר החשוב ביותר כשאנחנו בוחרים מאורר תקרה שקט לחדר ילדים או תינוקות, עלינו לוודא שמדובר במאוורר שעומד בכל התקנים המחמירים שיש עליו אחריות מלאה, ושהחברה אשר ממנה אנחנו רוכשים אותו, מציעה לנו שירות החלפת חלקים מקוריים כמובן. הדברים הנ"ל משמעותיים על מנת שנוכל ליהנות משימוש נרחב ולאורך תקופה ארוכה במאוורר.

חשוב להבהיר, מאורר תקרה הוא לא ברירת מחדל, מדובר במכשיר ייחודי ואיכותי אשר אנחנו יכולים לערוך בו שימוש נרחב ואם אנחנו בוחרים במאוורר טוב לחדר ילדים, הרי שהם יוכלו ליהנות ממנו זמן רב. אנחנו רק צריכים לוודא שהוא יתאים לחדר ושיהיה מאוורר מבית טוב אשר יחזיק מעמד שנים רבות, שנים בהם הילדים ייהנו ממנו בכל קיץ חם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *