שחור זה הלבן החדש – טבעת יהלום שחור

precious-1199183_1280

אולי לא חשבתם מעולם שיהלום שחור יכול להפוך לאופנתי, אבל מתברר שזה בדיוק מה שקורה כבר כמה שנים. מדובר בטרנד שהפך למגמה יציבה ומבורכת, שבה גם יהלום שחור שנראה מסתורי ולא שגרתי נחשב היום ליוקרתי במיוחד ומבוקש מאוד. יש יהלומים צבעוניים למכביר, את זה אנחנו כבר יודעים. יש יהלומים יקרים מאוד שאנחנו אוהבים לראות את הרבגוניות שלהם, אבל יהלום שחור של ממש, כזה שערכו עולה מיום ליום והוא נחשב ליקר מאשר בעבר, אנחנו מתחילים לראות היום יותר ויותר משובץ בתכשיטים.

מהו יהלום שחור?

יהלום נוצר מפחמן במשך שנים רבות במעבה האדמה, וצבעי היהלום נקבעים לפי מידת המעורבות של מינרלים נוספים בתהליך. הם נוצרים בעזרת תהליכים פיזיקליים שונים וגם ליהלום שחור יש רמות מחיר שונות. בכל מקרה, הוא משמש חומר גלם מעולה לתכשיטים ייחודיים יותר בימינו. גם לצורת היהלום ולמספר הצלעות שלו ולמבנה הפנימי שלו יש חשיבות בקביעת מחיר, ולכן כשאתם קונים יהלום שחור בתכשיט שלכם תבינו טוב יותר למה יהלומים שחורים מסוימים יקרים יותר מאשר האחרים. היהלום השחור ינצוץ ויבריק כמו לבן אבל לא יחזיר אור כי הוא נבלע בתוכו, ומכאן מראהו המסתורי והמיוחד. יכול להיות שגם ייראה קטן יותר בגלל צפיפות סגולית שונה מיהלומים אחרים ובכל מקרה תקבלו הסבר על היהלום היפה הזה מהצורף שאצלו תקנו אותו ותראו עד כמה הוא נחשב לאהוב ולמוערך בענף.

למי מתאימים יהלומים שחורים?

במקרה של יהלום שחור, מלבד ערכו, לא קונים אותו בגלל הערך הכספי שלו בלבד אלא משום שהוא משהו אחר לגמרי בכל קולקציה ובכל אוסף תכשיטים שלכם. בשביל ללכת עם צבע שחור צריך לאהוב יופי שבא בכל מיני צבעים ומידות, ולכן יהלום שחור יתאים לאלה שמכירים ביופיו ובערכו האסתטי. התכשיטים שמשובצים ביהלום שחור מתאימים כמובן לכל הבגדים ולכל הסגנונות, אבל נראים אלגנטיים במיוחד משולבים בסגנון אלגנטי או נשי מסתורי שיש לו אמירה מיוחדת. יהלומים שחורים מבליטים בניגודיות שלהם כל מתכת יקרה או יהלום לבן או צבעוני אחר שמשבצים לידו. יהלומים כאלה נחשבים נדירים ולכן גם התכשיטים שצורפים בעזרתם נחשבים יפים ומיוחדים במינם, בדיוק כמו המראה של התכשיט.

מעוניינת לפנק את עצמך בטבעת יהלום? החלטת שהגיע הרגע להציע נישואים?
 תוכלו למצוא כאן תמצאו מגוון רחב של טבעות יהלום ותכשיטים.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *