אלו משחקים ענקיים מתאימים לכל המשפחה

משחקים ענקיים

בכל סוף שבוע ישראלי ממוצע, משפחות רבות עם ילדים מחפשות אחר פעילות נחמדה לעשות ביחד. כשמתחיל כבר קצת להימאס ממסכי הטלויזיה והמחשב, המלווים אותנו במהלך כל ימי החול- בשבת קיים איזה רצון מובנה אצל רבים מאתנו- לקום, לארוז תיק נחמד ולצאת לטייל. אז מלבד טיולי שטח בשמורות הטבע בארצנו היפה, מומלץ להכיר עולם חדש ומופלא שאפשר ליהנות ממנו ביחד, כל המשפחה- עולם משחקי החוץ הענקיים.

מהם משחקי הענק שניתן לשחק בהם מחוץ לבית?

אם אתם מחפשים פעילות כיפית במיוחד שעשויה להתאים לטווח גילאים רחב- הכירו את עולם ה ODT- קיצור של הביטוי outdoor training, כלומר- "אימון חוץ". אז לא, אתם לא עומדים לאמן את הילדים שלכם בריצות ספרינט למרחק לפי מדידות של זמנים, אלא פשוט לשחק איתם באותם המשחקים המוכרים מהבית- רק שהם יהיו בגודל עצום המאפשר ליהנות מהם בדרך חדשה לחלוטין. ישנן אופציות רבות ומגוונות למשחקים ולשעשועים אשר ניתן לקחת בהם חלק, והרוב המכריע שלהם מתאים בהחלט לילדים קטנים או בוגרים, וכמובן להורים שלהם.

מה מיוחד במשחקי הענק וכיצד הם מתאימים לכל המשפחה?

סביר להניח ששיחקתם עם הילדים בעבר בדוקים, הרכבתם יחד פאזל או שיחקתם שש-בש- וככל הנראה גם נהניתם. אבל בכל פעם שמתחלף התור בין המשתתפים- צריך להעביר את המשחק, כלומר את החפץ עצמו- מאדם לאדם. צורת המשחק הזו מצמצמת את האפשרות של כל החבורה ליהנות מן המתרחש, והרבה פעמים ובמיוחד כאשר ילדים משחקים יחד- מי שזה לא התור שלו פשוט יושב ומשתעמם. לעומת זאת דמיינו למשל משחק של "סולמות ונחשים" שאתם ממש עומדים עליו, "מטפסים על הסולם" או "גולשים עם הנחש", מרגישים בגוף שלכם את שינויי המיקום ואת התקדמותכם כשחקנים. מדובר בחוויה נפלאה בכל גיל, לילדים ולמבוגרים כאחד.

במשחקים מוגדלים וענקיים כל אחד מן המשתתפים הוא שותף לכל מה שקורה, ואף אחד לא נותר כצופה מהצד. ההתרחשות עצמה היתולית ומשעשעת, ותהיו בטוחים שתחזרו הביתה עם "רעב" לעוד. משחקי הענק אשר ההשתתפות בהם מחייבת יציאה החוצה, לשטח- והם כאמור גדולים מאוד, מייצרים נקודת השקפה שונה וייחודית עבור כל משתתף.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *