סדנת נגרות לילדים – לאיזה ילדים זה יכול להתאים?

סדנת נגרות לילדים

כהורים היינו רוצים שהילדים שלנו יעסקו בתחביבים שונים שלא כוללים משחקי מחשב או צפייה בטלוויזיה. אחד התחביבים שהכי יכולים לתרום לילדים ולעניין אותם הוא עיסוק בנגרות. במסגרת של סדנת נגרות לילדים אנחנו יכולים לאפשר לילדים שלנו ללמוד איך לנגר לבד בעץ ולבנות פריטים שונים ממגשים ועד שולחנות. סדנה זו יכולה להתאים לילדים שיש להם יכולות מוטוריות טובות וחוש אסתטי מפתוח. סדנאות נגרות יכולות לסייע לילדים רבים לחזק ולשפר את היכולת האסתטית שלהם וגם את הראייה והחשיבה המרחבית שלהם (כאשר עוסקים בנגרות יש צורך רב בגיאומטריה בשביל לתכנן את בניית הפריטים השונים).

סדנת נגרות לילדים – איך הסדנה תתרום לביטחון העצמי של הילדים שלנו?

סדנת נגרות לילדים יכולה לתרום מאוד לביטחון העצמי של הילדים שלנו. כאשר הילדים שלנו ייקחו חלק בסדנה הם יוכלו לרכוש מיומנות חשובות מאוד. היכולת לבנות שולחן או כיסא יש מאין יכולה להביא לילדים תחושת סיפוק גבוה מאוד והם יוכלו להרגיש גאים מאוד במה שהם בנו. סדנאות נגרות יכולות לאפשר לילדים להרגיש בטוחים יותר ביכולות האישיות שלהם ובכך שיש להם כישרון. בשביל להיות נגר טוב לא צריך להיות תלמיד מצטיין או ילד שקל לו מאוד במצבים חברתיים. ההצלחה בתחום הנגרות יכולה להקרין על הביטחון של הילדים ולאפשר להם להיות בטוחים יותר כאשר הם עוסקים בפעילויות אחרות כמו מפגש עם ילדים אחרים או לימודים בבית הספר.

עוד מידע באתר https://carpentrycourse.co.il/

סדנת נגרות לילדים והעצמה של ילדים עם לקויות למידה ובעיות קשב וריכוז

סדנת נגרות לילדים יכולה להעצים במיוחד ילדים שיש להם לקויות למידה או בעיות קשב וריכוז. סדנה מסוג זה יכולה לאפשר לילדים רבים להצטיין בדבר מה שלא קשור ללימודים. פעמים רבות ילדים עם לקויות למידה או בעיות קשב וריכוז מתחברים מאוד לתחומי האמנות או לתחומי האמנות המעשית. ההשתתפות בפרויקטים אישיים של בנייה מעץ יכולה לאפשר לילדים אלו להרגיש שהם שווים הרבה מאוד בעיני עצמם ובעיניים של אנשים אחרים בסביבה שלהם כמו חברים או בני משפחה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *