מיטה מתכווננת

מיטה מתכווננת

כולנו עובדים לא מעט שעות במהלך היום, חלקנו יושבים שעות ארוכות מול המחשב וחלקנו מעמיסים על הצוואר, הגב והרגליים שלנו במגוון פעולות שאנו עושים בין אם זה סחיבה של התינוק שיוצא מהפעוטון, מעבר דירה המחייב אותנו לסחוב ארגזים ומזוודות, ישיבה לא נכונה, יציבה לא מאוזנת ועוד. בין הפתרונות הטובים ביותר מבחינה ארגונומית, פתרון אשר יסייע לכם להשיב את האיזון לגוף בסוף היום ולהנות משינה רציפה, נוחה והכי חשוב בריאה לאורך כל שעות הלילה הוא מיטה מתכווננת.

 

בשינה מתרחשים מגוון של תהליכים פיזיולוגיים, היא תורמת לחידוש מאגרי האנרגיה, מסייעת בחידוש התאים, מאפשרת לנו לבוא מרוכזים ליום שאחרי וחשובה מאוד לבריאות שלנו. כולנו מודעים לכך שאנשים שלא ישנים כמו שצריך סובלים מהמון בעיות ביניהן: חוסר ריכוז, חוסר אנרגיה, תשישות תמידית, בעיות עיכול, כאבי ראש ומיגרנות, סחרחורות, חוסר איזון במדדי הגוף ועוד…עם השנים, עולה המודעות לגבי שינה איכותית טובה ולכן לבחירת המיטה והמזרון שלנו יש חשיבות רבה.

 

אז מהם היתרונות של מיטה מתכווננת?

  1. מסייעת לשמור על גוף יציב ומאוזן
  2. מסייעת בתיקון דפוסי השינה ומעבר לשינה בריאה
  3. מעניקה תמיכה מושלמת לכל חלקי הגוף: צוואר, כתפיים, גב, רגליים
  4. מאפשרת לכוונן את מנח הגוף בהתאם לסיטואציה בה אנו נמצאים בצורה התומכת בגוף בין אם זה קריאת ספר או מגזין, צפייה בטלווזיה וכדומה
  5. מסייעת למנוע לחץ על נקודות מסוימות רגישות כמו צוואר, כתפיים, גב תחתון
  6. מיטה מתכווננת מאופיינת במערכת גמישה מאוד, קלה לתפעול
  7. תורמת לשינה טובה יותר ולאיכות חיים
  8. בעלת מנגנון הפעלה שקט

 

 

 

אם עדיין לא שמעתם עליה, חברת פולירון משווקת את המיטה המתכווננת של אייר לטקס – מאופיינת במנגנון גרמני עם מנוע המסייע להרים את אזור הראש והרגליים. המיטה מצוידת בשלבי עץ גמישים, מערכת שליטה מרכזית, שלט אלחוטי ומזרן לטקס כפול אותו עטפו בבד ג’רסי מאוורר, בקיצור המזרן המושלם לחוויית שינה בלתי רגילה.

 

 

 

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *