יועץ משכנתא פרטי או מטעם הבנק?

יועץ משכנתא

לקיחת משכנתא הינה אחד הצעדים המשמעותיים בחייכם, והיא הופכת להתחייבות מהותית בחיי היום יום שלכם. לכן כאשר אתם עושים צעד מסוג זה, חשוב שתתייעצו עם הגורמים שייעצו לכם בכל צעד, תוך ייעוץ חף מאינטרסים שיתחשבו בהתאמת המסלול הטוב ביותר עבורכם.

התאמת משכנתא עליה להיות תלויה בנסיבות ובאורחות החיים שלהם, היא צריכה להיות צמודה לתנאי המחיה והקריירה שלכם, תוך שפריסת תשלומי המשכנתא מתחשבים באלמנטים שונים בחייכם כמו: תנאי עבודתכם, גובה המשכורת, מספר הילדים שאתם מפרנסים ועוד. מתוך כך על יועץ המשכנתאות להתאים את טווח תשלומי המשכנתא שלכם ואת מסלול המשכנתא הטוב ביותר עבורכם.

אז במי יש לבחור, ביועץ משכנתא פרטי או של הבנק?

כאשר אתם עומדים בפני הצעד המשמעותי של רכישת דירה (שהיא כנראה הרכישה הגדולה ביותר שתבצעו בחייכם) אתם זקוקים לאיש מקצוע אמתי שיקצה לכם את כל הזמן הנדרש כדי להבין מה הן ההחלטות הטובות ביותר עבורכם. לכן חשוב שתבחרו אדם חף מאינטרסים שיכול להקדיש לכם את כל הזמן שאתם זקוקים לו ולטכס לכם את העצות הטובות ביותר.

יועץ משכנתאות של הבנק – קווים לדמותו

זה נכון שישנם בנקים שבהם ישנם יועצי משכנתאות טובים. עם זאת לרוב ליועצי המשכנתאות של הבנק אין תמיד יש את הזמן הנדרש שהם זקוקים לו כדי לתת לכם את מלוא תשומת הלב שאתם צריכים, וגרוע מכל – יועץ המשכנתאות מייצג את האינטרסים של הבנק, ולכן לא תמיד האינטרסים שלכם הם אלה שעומדים מולו, ולכן היועץ ינסה בפגישה למקסם את הרווחים של הבנק ולא שלכם, כך שלעיתים בלקיחת משכנתא תמצאו את עצמכם חותמים על משכנתא בתנאים גרועים עם תשלומים אינסופיים, ריביות גבוהות, תשלומי עמלות ושאר ירקות.

יועץ משכנתאות דרך יעוץ משכנתאות פרטי

לעומת זאת יעוץ משכנתאות פרטי הינו ייעוץ אחר. ייעוץ זה כולו נועד עבורכם. הזמן המוקצה הינו שלכם ביעוץ כזה, כמו גם האינטרסים שלכם. סיוע מיועצי משכנתאות פרטיים עוזר למצוא את המשכנתא המתאימה ביותר לכם, עם פריסה נוחה יותר למשך זמן המתאים לכל זוג. היועץ עוזר להפיג את החששות, לבצע תכנון פיננסי נכון, לנהל משא ומתן מול הבנק ולהשיג לכם תנאי משכנתא טובים ביותר שמתאימים לאורח החיים שלכם. לכן לעיתים שווה להשקיע ביעוץ למשכנתאות על מנת להשיג תוצאות טובות יותר.

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *