גירושין בשיתוף פעולה

גירושין בשיתוף פעולה

זהו, קצו כל הקיצים ואתם מוצאים את עצמכם בסיטואציה שבה אתם מחליטים להפריד כוחות ולבצע מה שלא ממש ציפתם או ייחלתם לו והוא – תהליך הגירושים. להתגרש הוא תהליך קשה וכאוב אבל הוא גם דורש אומץ רב, ולכן כאשר אתם עוברים את התהליך הקשה הזה, חשוב לבצע אותו בצורה היעילה ביותר כדי שהוא לא יהפוך לקשה יותר ומייגע יותר.

אחת הדרכים להתגרש בצורה עד כמה שפחות כואבת, היא לבצע את תהליך הגירושין בשיתוף פעולה. אבל כיצד עושים זאת? איך בכל התהליך הסיוטי שאתם נמצאים בו כעת נפרדים מבלי להרוס אחד את השנייה? פעולה אחת טובה תסייע לכם בהמשך.

 

גירושים מחוץ לכתליי בית המשפט

כאשר אתם נמצאים לפני תהליך גירושים האינסטינקט המידי שלכם בוודאי קורא לכם לשכור את שירותיו של עורך דין 'תותח' שיוכל להוציא כמה שיותר מבן הזוג, ולהותיר אותו המום מול עמדות הכוח והניצחון שלכם.

אבל בפועל לא כך הדברים, עורך דין גירושין הוא עסק יקר במיוחד, הדיונים בבית המשפט ארוכים ומפרכים, הכעס רק מבעבע וזאת בעיקר שאתם נוכחים שבן או בת הזוג שכר גם הוא עורך דין מעולה שגם הוא אינו מוותר.

אז לפני שאתם נכנסים לרוח הקרב ולכתליי בית המשפט: תחשבו שוב, ותבינו שכדי לשמור על קור רוח, על הנפש שלכם בריאה ועל כספכם – חשוב לנסות התגרש בשיתוף פעולה וזאת על ידי תהליך גישור אפקטיבי.

שיתוף פעולה באמצעות עורך דין מגשר

במקום לשכור עורכי דין יקרים, מומלץ לפני שאתם נלחמים לגשת לעורכת דין המתמחה בפתרון סכסוכים וקונפליקטים לפני גירושין. עורך או עורכת דין מסוג זה יוכלו לסייע לכם לגשר על בעיות בחלוקת הרכוש, לקבוע דמי מזונות, הסדרי ראייה בנוגע לילדים, משמרת על הילדים ולטפל בכל הנושאים החשובים בתחום הגירושים.

האם ההסכם מחוץ לבית המשפט תקף?

הסכם של גירושים בהסכמה ובשיתוף פעולה הוא כזה שיש לאשר על ידי בית המשפט, ולאחר שאתם מחליטים על הסכם ששניכם שלמים לגביו תוכלו לקבל אישור, וליהנות מחלוקה הוגנת ומפתיחת דף חדש בחייכם עם מינימום נזק לילדכם ולנפשכם.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *