3 כללים לתחזוקה נכונה של מטבחי גינה

מטבחי גינה

מטבחי גינה הפכו לפופולאריים בשנים האחרונות ולא בכדי. מטבחים שנמצאים בחוץ מאפשרים גם חווית בישול כיפית יותר – וזאת משום שניתן לבשל בחוץ עם כל האלמנטים הנחוצים לכם וגם ליהנות מחוויית אירוח טובה יותר – וזאת משום שבאמצעות מטבחי חוץ ניתן לאחר אנשים שגם משתתפים בחוויית הבישול וגם נהנים מהחצר שלכם שבה אתם מבשלים ומארחים אותם.

בשל כך יותר ויותר אנשים נהנים מהיתרונות של מטבחי גינה וחוץ, ומחליטים להתקין בחצר הבית שלהם או לבנות מטבח חוץ המאובזר בשלל אלמנטים ואביזרים שהופכים את חווית הבישול לחוויה כיפית ויוצאת דופן.

סוגים של מטבחי חוץ

כיום ישנם מגוון מטבחי חוץ מסוגים שונים, כאשר הקו המנחה שלהם הוא הצבת גריל גז במטבח, כיור שימושי ונוח, משטחי עבודה ומקומות ישיבה לאורחים ומארחים. בחירת המטבח משתנה בהתאם לגודל השטח הקיים, לתקציב ולסוג המטבח, כאשר כל אחד בוחר את המטבח המתאים עבור החצר שלו. בנוסף את המטבח חשוב למקם באזור בו לא נכנס עשן מהמטבח אל הבית.

תחזוקה המטבחים

כדי שהמטבח החיצוני שלכם יחזיק מעמד חשוב לתחזק אותו בעיקר משום שהוא מטבח חוץ שלא תמיד מוגן מנזקי מזג האוויר. אז מהן שלושת הכללים לתחזוקה נכונה של מטבחי חוץ?

עמידות – מכיוון שהמטבחים נמצאים בחצר חשוב שהם יהיו עמידים לאקלים שבחוץ, לנזקי מזג האוויר כמו לחות, גשם ושמש חזקה. לכן חשוב לבחור מטבחים עשויים נירוסטה עם משטחי עבודה עשויי גרניט וטיח חיצוני. בכך תוכלו לשמור על המטבח מפני נזקים וחלודה ולהאריך את ימיו.

גריל איכותי – השקיעו בגריל גז איכותי. חשוב לרכוש גריל גז טוב שכן את רוב הבישול שלכם תבצעו עליו. השקיעו בגריל עם מבערים טובים כאשר הגריל יהיה עשוי נירוסטה אל חלד, בתופסת כיסוי. כיום ישנן מגוון סוגי גריל בגדלים שונים שניתן להתאים לתקציב שלכם.

תחזוקה וניקיון – הקפידו על ניקיון המטבח לאחר כל שימוש. נקו את המטבח בספריי נירוסטה מיוחד למטבחי חוץ, כסו את המטבח ומקמו אותו במקום מוצל. בכך תוכלו לשמור על המטבח וליהנות ממנו לאורך שנים רבות.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *