למי מתאימים לימודי דיבוב?

נשירת שער

דיבוב הוא מקצוע שקיים כבר שנים, אך למרות הוותק שלו הוא נשאר מקצוע מעניין וייחודי. כדי להיות מדובב צריך יכולות משחק ויכולות ווקאליות, כאשר קורס דיבוב הוא זה שמפתח את כלל היכולות האלה.

מלבד זאת כיום מדובבים, משתתפים בשל היכולות שלהם במגוון פרויקטים, כגון: דיבוב של פרסומות, סדרות, סרטונים, סרטים, ועוד. אז למי קורס דיבוב מתאים?

קורס זה מתאים לכל מי שרוח היצירתיות בוערת בו לימודי דיבוב הם לימודים שבראשית כיפיים. לימודים מסוג זה מתאימים לאנשים יצירתיים ואוהבי משחק שרוצים לקחת את היכולות הקוליות ויכולות המשחק והיצירתיות שלהם ולהפוך אותן למקצוע מיוחד ואיכותי. למידע נוסף על הקורס כנסו לאתר Dubbing.

קורס לילדים – קורס דיבוב מתאים לילדים שרוצים לעבוד על הכישורים החברתיים שלהם, לחזק את הביטחון העצמי, ללמוד משחק, שירה ולפתח את כל היכולות והכישורים שלכם.

קורס לנוער – הקורס מתאים גם לנוער במיוחד לכזה המחפש כיוון בחיים ורוצה ללמוד מקצוע שייתן לו הכוונה ומקום כיפי להיות בו.

קורס למבוגרים – קורס דיבוב מתאים גם למבוגרים בכל גיל שרוצים להשתלב בתעשיית הבידור. הקורס מתאים למי שירצה להתפתח במקצוע ולאחר סיומו להתחיל לעבוד בדיבוב בארץ או בחו"ל.

מתאים לכל מי שמחפש מקצוע ייחודי ומעניין – לאחר הקורס שבו מקבלים את כל הכלים המתאימים והמקצועיים, תוכלו להתחיל לגבש לכם את המקצוע. תוכלו לחפש עבודה בתחום, לבנות תיק עבודות שיכיל סרטונים וקטעים מדיבובים שלכם, ובכך לצבור לכם שם בתחום.

מהו קורס דיבוב?

קורס דיבוב הוא קורס כיפי שמתאים לכל אחד, הוא מחולק לילדים, מבוגרים, נוער ואפילו לפנסיונרים.

חלוקת הקורס לפי גילים מאפשרת אפקטיביות רבה יותר בלמידת הטכניקות השונות הדרושות לדיבוב.

בקורס למדים התלמידים כיצד להפיק את המרב מעצמם, כיצד לדובב, איך "להכנסה לדמות" כיצד לשחק מאחורי הקלעים כאשר המדובב שולט על כל טון בדיבוב שלו, ועוד.

הקורס עוזר באמצעות מיטב המומחים לפתח את היכולות הווקאליות והוא עובד על יצירתיות ובטחון עצמי.

חלוקה לקבוצות

בקורס דיבוב מחלקים את התלמידים לקבוצות לפני גילים כך שניתן ללמוד בצורה טובה יותר ואיכותית.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *