נשים חזקות בעולם העסקים

נשים חזקות בעולם העסקים

אם בעבר עולם העסקים היה שייך אך ורק לגברים כיום המצב שונה. ברוב הארגונים מועסקות יותר ויותר נשים אשר תורמות רבות לחברה. המודעות לנשים ההולכת וגוברת הודות ליתרונותיהן גרמה לכך שארגונים רבים הבינו את הפוטנציאל הטמון בהעסקת נשים בארגון ועד כמה הן תורמות להגדלת הפריון של החברה.

במה נשים תורמות לעסקים?

נשים תורמות לעסקים בכמה מישורים. ראשית, הן חזקות עד מאוד. שנית, הן יודעות להתמודד עם מצבים מורכבים בצורה טובה יותר מאשר גברים. שלישית, הן עדינות יותר ויודעת להשתמש במראה שלהן על מנת להשיג את המטרתן. רביעית, הן מסוגלות לעשות כמה פעולות בבת אחת, מה שהגברים מתקשים ביותר. כך שאם אתם ארגון חזק ומוביל נשים יעזרו לכן להגדיל את הרווחים של החברה, לסגור יותר עסקאות ולחתום על חוזים וכמובן יתרמו רבות לארגון גם בפעולות שונות שקשורות לעבודה ולהגדלת הרווחים בחברה.

האם עדיין קיימים הבדלים בין גברים לנשים בעולם העסקים?

אם בעבר נשים נתפסו בעבודות פחות מתגמלות ונמוכות כגון: עקרות בית, גננות, מורות ועוד כיום המצב השתנה והרבה נשים נמצאות בתפקידים גבריים בשוק העבודה. ניתן לראות הרבה נשים הלובשות חליפות בדומה לגברים ויוצאות לסגור עסקאות באלפי שקלים. ניתן אף למצוא נשים אשר מרוויחות יותר מגברים במקומות עבודה שונים. כך שההבדלים שהיו במהלך השנים בשוק העבודה בין גברים לנשים הולכים ומצטמצמים ויותר נשים זוכות לקבל את ההכרה על תרומתן לחברה. ישנם אף ארגונים אשר מעדיפים להעסיק יותר נשים מאשר גברים בגלל חריצותן ועבדותן שמביאה רווח לארגון כולו. ההכרה בעבודה עם נשים נותנת דוגמא לעסקים רבים להבין את נחיצות הנשים כחלק בלתי נפרד מהעבודה.

נשים חזקות שולטות בעולם העסקים

כיום ניתן לראות הרבה נשים חזקות בעולם העסקים. הרבה נשים מחליטות לפתוח במהלך חייהם עסקים משלהן ולהיות עצמאיות. לעיתים מדובר על עסק בנוסף לעבודה הקיימת ולעיתים מדובר על עסק שהוא מקור ההכנסה שלהן. כלומר הנשים של היום אינן הנשים של פעם, הן יוזמות, מוכרות, סוגרות עסקאות וחוזים ממש בדומה לגברים. היתרון שלהן שהן יכולות להשתמש בחיצוניות שלהן על מנת להשיג את  מבוקשן וברוב המקרים זה משתלם להן עד מאוד. כך שאם הן נתקלות בלקוח קשה שאחד הגברים בחברה לא הצליח לסגור איתו, באמצעות החיצוניות  והאופי החלקלק שלהן הן יכולות לסגור בקלות את העסקה. כמו כן, הן מסוגלות לבצע כמה פועלות מורכבות בבת אחת מבלי ללכת לאיבוד כמו שקורה לגברים בדר"כ, לכן ניתן לסמוך עליהן בעיניים עצומות שיעמדו במשימה.

מה היתרונות של נשים חזקות בעולם העסקים?

לנשים חזקות בעולם העסקים ישנן לא מעט יתרונות על פני העסקת עובדים גברים בלבד. נשים חזקות מסוגלות לסגור עסקאות באלפי ומאות שקלים ובך להעלות את רווחי החברה. העבודה שמבצעות נשים היא טובה יותר מאשר גברים. הן לא מרעישות כמו גברים, ממוקדות יותר בעבודה ואף מסוגלות לבצע כמה פעולות מורכבות ביחד, מה שלגברים קשה מאוד לעשות. יתרונות אלה הופכים את הנשים לחלק בלתי נפרד מכל ארגון בשוק העבודה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *