מחית תפוחים לתינוקות עשו זאת בעצמכם

מחית לתינוקות DIY

נולד לכם תינוק ואתם רוצים לתת לו את הטוב ביותר שיש? אם כך, הטוב הזה צריך להתחיל, בראש ובראשונה, במזון שאתם בוחרים עבורו. כשמגיע השלב בהתפתחות שבו הילדים יכולים להתחיל ממחיות, זה גם השלב שבו אנחנו מתחילים לתהות במה כדאי לבחור ואיך להאכיל את הילד. כדאי שתדעו: יש בעולם המודרני מגוון אדיר של אפשרויות אך אין עוד אפשרות בריאה וטובה כמו מחיות לתינוקות עשו זאת בעצמכם. ראשית, אתם תחסכו בצורה כזאת הרבה מאוד כסף ושנית, אתם תדעו היטב מה אתם נותנים לילד. לא יהיו מרכיבים שלא ידעתם על קיומם ותוכלו להקפיד על כך שהמחית כולה עשויה רק מחומרים טבעיים וטובים.

הפרטים הקטנים הם אלה שיוצרים את הטעם

כשמדברים על מחית תפוחים לתינוקות עשו זאת בעצמכם מדברים, לפני הכול, על בחירת התפוחים ובישראל של ימינו יש זנים רבים ומגוונים. חשוב לבחור תפוח שלא יהיה חמוץ מידי שכן פעמים רבות הילדים לא לגמרי מגיבים טוב לטעמים חמוצים. מצד שני, בדרך כלל לא מומלץ יהיה להוסיף לתפוחים גם סוכר שכן הפרי עצמו כבר מספיק מתוק ומוסיף את הטעם המתוק למחית. את כל החומרים שתרצו להכניס למחית תוכלו לערבב ביחד בבלנדר עד לקבלת מחיר שהתינוק שלכם יוכל לאכול.

האם כדאי לקנות מחיות מוכנות?

אין ספק שהפתרון הפשוט יותר להאכלת הילד יהיה לקנות מחיות מוכנות אך לא לכל אחד מאיתנו זה מתאים וגם כדאי לבדוק מה בדיוק אתם קונים. האם אתם רוצים לקנות את המחיות הכי זולות שיש רק בגלל המחיר? או שאולי כיוון שמדובר על הבן שלכם אתם רוצים להשקיע ולתת לו את הכי טוב שיש כמו המחיות של Mothers Best למשל? ההמלצה שלנו היא לבדוק לא רק איזו חברה ייצרה או משווקת את המחיות שאתם עומדים לקנות אלא כדאי גם לראות ממה הן מורכבות. אם מדובר על מוצרים שמוסיפים להם סוכר יכול להיות שעדיף לכם לוותר על הקניה כי איזה טעם יש להוסיף סוכר למחיר אם הפירות עצמם כבר מתוקים? בדקו את האופציות השונות ובחרו את הטוב ביותר לתינוק כי כך הוא יגדל בריא וחזק יותר.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *