חללי עבודה משותפים – גמישות מקסימאלית

חללי עבודה משותפים

אחת הסיבות שבגינן רוצים בעלי עסקים לעבוד במתחמי עבודה משותפים, היא היכולת לקבל גמישות מקסימאלית בעת העבודה.

 

החללים, אותם ניתן לשוכר לפי חודש, יום או לפי שעות – מאפשרים לרבים ליהנות מהיעדר מחייבות להשכרת משרד על בסיס שנתי, ובכך להנות מחסכון בכספים ובמשאבים.

 

אז מהן הגורמים האחרים , מלבד הגמישות שהחללים מציעים, שגורמים לאנשים להיעזר בחללים משותפים יותר ויותר? כל הגורמים בהמשך:

 

לפני הכל – מהם חללים משותפים?

 

חללי עבודה משותפים הם חללים שהפכו לפתרון נהדר עבור בעלי עסקים קטנים ועצמאיים שמעוניינים לעלות את תפוקת עבודתם, ולעבוד בחלל עבודה מאובזר לצד אנשים אחרים שגם הם הגיעו לצורך עבודה או במשרד פרטי שניתן לשכור לפי שעה, יום או חודש.

 

באמצעות המשרדים והחללים יכולים אותם אנשים להעלות את תפוקת העבודה שלהם, את המוטיבציה שלהם, ולמצוא חלל מושלם לעבודה מול לקוחות ,לפגישות עבודה, ולבצע בו הכרויות עם אנשים חדשים.

 

חלל אחד – מגוון פתרונות

 

לחללי עבודה משתופים מגוון פתרונות ביניהם?

 

קיום פגישות עבודה בחלל שקט ופרטי – באמצעות חללים עבודה ניתן לוותר על קיום פגישות עבודה בבתי קפה (מה שנראה לא מקצועי ורציני), כאשר בחלל העבודה המשותף שאותו ניתן לשכור לפי שעה ניתן ליהנות מכל הציוד שצריך בין היתר: מקרן למצגות, שולחן עבודה גדולה, מטבח מאובזר, ציוד איכותי, אולם כנסים וכדומה.

 

עבודה טובה יותר  – כל עסק קטן או פרילנסר מכירים את החסרונות של עבודה מהבית בעיקר שמדובר בחוסר ריכוז, הפסקות מרובות והסחות דעת שונות. עם זאת כאשר עובדים בחלל עבודה משותף, ניתן לעבוד בחלל עבודה רציני אשר בו מבצעים את כלל המשימות הדרושות.

 

הכרות עם אנשי מפתח – כאשר עובדים בחלל עבודה משותף ניתן ליהנות מאינטראקציה ופגישות עם אנשים חדשים, שחלקם אנשי מפתח שיכולים לקחת את העסק שלכם קדימה. באמצעות ההכרות הזאת נפתחות לאנשי עסקים ועצמאיים דלתות למקומות טובים שיכולים לקדם כל בעל עסק.

 

לסיכום, עבודה בחלל עבודה משותף תורמת להעלאת המוטיבציה, היא מעלה את קצב העבודה, ומסייעת למי שרוצה לקדם את העשייה שלו לעשות זאת בסביבה דינאמית במיוחד.

>>לעוד מידע אודות חלל עבודה משותף.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *