קורס השקעות בשוק ההון – טיפים לבחירת מוסד לימוד

קורס השקעות בשוק ההון

שוק ההון החל לסקרן רבים מהאנשים שחלקם אף לא אנשי פיננסיים או אנשי מקצוע המתמחים בתחום, כאשר ההתעניינות גברה בעיקר בשל היכולת להרוויח תשואות גבוהות יותר וזאת בזמן קצר.

עם זאת רבים לא יודעים אבל כדי להרוויח בשוק ההון, חשוב להכיר ולדעת את המושגים החשובים בשוק ההון תוך קבלת כלים נכונים להתנהלות בשוק זה.

בשל כך כיום ישנן מכללות ומוסדות לימוד רבים שבהם ניתן לקבל את הכלים הנכונים להשקעה נכונה יותר בשוק ההון.

אבל כיצד בוחרים קורס השקעות בשוק ההון?

כאשר אתם בוחרים קורס השקעות בשוק ההון יש לשים לב כלמה דגשים ביניהם:

נושאי הלימוד – נסו לקבל כמה שיותר מידע אודות נושאי הלימוד שבקורס. שימו לב כי אתם מקבלים את המידע על שוק ההון, כי אתם לומדים לנתח גרפים, מכירים את רזי המקצוע של מנהלי תיקי לקוחות,  כי אתם לומדים לבצע ניתוח טכני של מניות, או לסחור במעו"ף וכי אתם תוכלו להבין  מהי השקעה בטוחה והיכן לא כדאי להסתכן.

שעות הקורס – קורסים בסיסיים בשוק ההון יעניקו 25 שעות לימוד במקרה הנמוך ועד 100 שעות לימוד במקרה הגבוהה. בין היתר חשוב לשים לב כי אתם מקבלים שעות תרגול שמהוות 30 אחוז משעות הלימוד.

מסחר וירטואלי – חשוב שהקורס שאתם בוחרים ישלב גם מסחר וירטואלי בשוק ההון שכולל נתוני אמת. מסחר כזה יסייע לכם לדעת כיצד להתמחות בשוק ההון דרך תרגול מסחר נכון יותר.

תעסוקה לאחר הקורס – ישנם אנשים שמעוניינים להכיר את שוק ההון וזאת בשל הרצון להתחיל ולעסוק במקצוע זה במשרה מלאה. בשל כך חשוב לבדוק אם הקורס שאתם בוחרים מספק גם תעסוקה לאחר סיומו כמנהלי תיקי לקוחות בשוק ההון.

מחיר קורס שוק ההון – אלמנט זה הינו אלמנט חשוב שישי לשים איליו לב. כדי להבין מהם המחירים חשוב לדעת שקורסים כאלה יכולים לנוע בחל ממחירים של 2,000 שקלים עד ל 10,000 שקלים כאשר נעשית התאמה בין התקציב שלכם לעלות של הקורס.

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *