עיצוב דירות יוקרה משפחתיות

עיצוב דירות יוקרה משפחתיות

כאשר מדברים על עיצוב דירות יוקרה משפחתיות, מדברים למעשה על עיצוב פנים ברמה הגבוהה ביותר. במקרים האלו, מעצב הפנים מקבל תקציב לא מבוטל, על מנת להפוך את חלל המגורים, המטבח וחדרי השינה, לאחד המקומות המיוחדים והיפים ביותר. מדובר כמובן על דירות גדולות ומרווחות, דירות פאר הכוללות פנטהאוזים, דירות במגדלי יוקרה וכדומה. ניתן כמובן לעצב את הדירות האלו במגוון רחב של סגנונות עיצוב אפשריים, תוך כדי שילוב של פרטי עיצוב מיוחדים כגון יצירות אומנות יוקרתיות הכוללות ציורים של ציירים מפורסמים או פסלים מיוחדים שמוסיפים לאווירה היוקרתית של הבית. מיותר לציין כי דירות אלו נהנות מחומרי הגלם האיכותיים ביותר, כאשר המטרה היא כמובן לעצב את החלל בהתאם לטעם האישי של בעל הבית.

מהם סגנונות עיצוב דירות יוקרה משפחתיות?

היות ומדובר על דירות פאר, מדובר על חללים גדולים המאפשרים מגוון רחב של סגנונות עיצוב ייחודיים. החלל הגדול מאפשר הרבה יותר משחק, מאשר בדירה קטנה וצנועה יותר. ניתן לשלב גופי תאורה ענקיים כדי להוסיף אופי לכל חדר, לשחק עם מרקמים שונים ולשלב משחק מעניין של צבעים. כמו כן, חלל גדול מאפשר להציב רהיטים גדולים ומפנקים ולשחק עם שילובי דקורציה ייחודיים יותר. אחד מסגנונות העיצוב הנחשבים ביותר, הינו עיצוב אקלקטי. מדובר על עיצוב מודרני וחדשני, אשר משלב למעשה בין מספר סגנונות עיצוב שונים. בצורה כזו ניתן ליצור אווירה חמימה ומזמינה יותר. ניתן למשל לשלב רהיטים מודרניים ונקיים, לצד שטיחים אתניים העשויים בעבודת יד. כמו כן, ניתן לראות כי העיצוב המודרני שולט עדיין ברוב הבתים. מדובר על עיצוב בסגנון הייטק, שמטרתו ליצור אווירה מעט מנוכרת תוך כדי שימוש באלמנטים מינימליסטיים. חלק מהאנשים יעדיפו את העיצוב הקלאסי, המאופיין בעיצוב אירופאי כבד יותר – רהיטי עץ עתיקים, נברשות עצומות, קריסטלים ותאורה חמימה.

לסיכום, עיצוב דירות יוקרה משפחתיות יכול להיות מסוגים שונים, בהתאם לטעם האישי של בני הבית. החוכמה העיקרית היא למצוא מעצבת פנים מוכשרת ומנוסה, שתדע לקרוא בין השורות ולספק לכל לקוח את בית החלומות שהוא תמיד חלם עליו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *