יום פינוק זוגי

יום פינוק זוגי

קל יותר להתחיל שבוע חדש במחשבה שמצופה לנו יום חופש. כך, אנחנו מצליחים להותיר את הרגל על דוושת הגז עד הגיענו ליום החופש שבו אנחנו סוף כל סוף "מותירים את הרסן", משתחררים ומצליחים להטעין בחזרה את "הסוללה" שלנו. ומה כיף יותר מיום חופש לבד מאשר יום חופש בצוותא? הנה מספר רעיונות מקוריים במיוחד לבילוי זוגי.

מבלים בזוג

הנוסחה לתכנון יום פינוק זוגי מוצלח היא תלוית זוג כמובן, אך נשמח להציע את הנוסחה שלנו. זו כוללת נוף טבע מפליא ומרהיב, זוג אוהבים שמעוניינים להתפנק, מתחם ספא יוקרתי ומארחים קשובים.

עמק יזרעאל מציעה נוף חלומי מעורב המתבל כראוי בין ישן נושן לחדש, בין האורבני לטבע, בין האותנטי לבין המודרני. 6 ק"מ מזרחית לקריית טבעון, שוכנת לה בית לחם הגלילית, שההיסטוריה נתנה בה את אותותיה. בבית הלחם אכן רואים שרידים רבים של מבנים טמפלרים, אך בחפירות של רשות העתיקות נמצאו שרידים של תקופות קדומות. מגוון אטרקציות וטיולים מציעה בית לחם הגלילית לצד מתחמי ספא רבים.

בין אלו, נמצא מתחם אחד ומיוחד. קסם המגע מציע לאורחיו יחידות ספא מפנקות ומרהיבות הכוללות את כל שנחוץ למפלט זוגי איכותי משגרת החיים – יחידות מעוצבות בטוב טעם, מיטות גדולות ומפנקות, מטעמים מפנקים דוגמת בקבוק יין ופירות העונה, מרפסת אינטימית שבה נמצא אמבט ג'קוזי וכן הלאה. יחידות נועזות יותר מציעות חוויה הרפתקנית שתאפשר לכם לשדרג את זמן הבילוי האינטימי ולתבל אותו באמצעות כורסת טנטרה. את שקורה על כורסת הטנטרה נותיר לדמיונכם להסריט.

סדנאות בדאבל

מנהלי המתחם, נחמה ויורם מדן, הם בני זוג וזוגיות זו היוותה את הבסיס להיווסדותם את מתחם הספא. בהיותם בני זוג אשר יוצאים יחדיו מגיל 15, הם חיפשו אחר דרכים להעצים ולשדרג את מערכת היחסים הזוגית. כך הם התנסו בייעוץ זוגי ובסדנאות זוגיות, עד שהחליטו להתמחות בתחום בעצמם. הם יסייעו לכם להכיר בחשיבות הקשר בין הגוף לנפש באמצעות מגוון סדנאות – סדנאות עיסוי, סדנאות טנטרה, סדנאות להעצמת הזוגיות ועוד.

המבקשים להתפנק ביום פינוק מסורתי יותר, יוכלו ליהנות מטיפולים – טיפולי שיאצו, רפלקסולוגיה, עיסוי באבנים חמות, עיסוי לנשים בהיריון, פילינג ועוד.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *