ימי בריאות לעובדים: סדנאות עם ערך מוסף

ימי בריאות לעובדים

מארגנים יום בריאות לעובדים שלכם? ראו מה אנו יכולים להציע לכם

חברת סגול היא חברה שמתמחה במתן הרצאות שונות ממגוון תחומים, בהובלתם של מיטב המרצים ואנשי המקצוע המובילים בתחומם. אנחנו נותנים לכם את ההזדמנות, ומפגישים בין האירוע שאתם יוזמים, אל המרצה המתאים לכם ביותר, זה שיעביר את ההרצאה שתהיה מרכז האירוע שלכם.

בשנים האחרונות, אנחנו עדים לשינוי משמעותי שנעשה בתחום אורח החיים הבריא, ואנחנו יכולים להעיד שהשינוי המבורך פעפע והגיע לכל ארגון כיום, המכבד את עצמו. ההבנה המעמיקה כי העובד אשר ישים לב לאורח חייו וישנה דפוסי התנהלות והרגלים שיהפכו אותם לבריאים יותר, בקנה מידה כללי כמובן, יביא לתפוקה משמעותית יותר של הארגון. לא שהאינטרסים כאן עולים על השיקולים לרווחת העובד, והם ממוקדי מטרה בלבד, אלא שהארגון, ככל ארגון, שוקל את טובתו אל מול העובד, וכחלק מהארגון הוא משייך את העובד לארגז הכלים שלו. וככלי המשמעותי בארגז הכלים הזה, ידוע כי עובד בריא ומאושר, מרווח נפשית, יהיה גם בעל תפוקה טובה יותר ויקנה הרגשה טובה יותר לשאר הצוות, ללקוחות בענפי שירות ולמנהלים עצמם.

הרצאות על אורח חיים בריא כוללות מגוון תחומים רחב

אורח חיים בריא כולל תחומים רבים, שבאופן כללי מרכיבים את השלם. תזונה בריאה, פעילות גופנית, הרגלי שינה, אכילה, התנהלות יומיומית, נטילת תוספי מזון וצמחי מרפא, טכניקות מגע שונות ואף ותשומת לב לגוף. כל אלה יחד, יוצרים מאגר של אפשרויות, עליהם ניתן להרצות. אם נוסיף לזה את הייחודיות שיש בכל נושא ונושא, נקבל רעיונות רבים נוספים, שעליהם נוהגים להרצות אנשי המקצוע שלנו, כמו דיאטות מקובלות כיום, חשיבות רכיבים מזוימים לגוף האדם והשפעת המצב הרגשי על בריאות הגוף, למשל.

מרצים מהשורה הראשונה

בסגול יש מרצים מהשורה הראשונה בכל הנוגע לאורח חיים בריא. אנו מקיימים הרצאות רבות כיום, וממנפים ארגונים רבים להיות נושאי הדגל של אורח החיים הבריא. אנו יודעים שיש לצעדים אלו השפעה חברתית גדולה, ואנחנו גאים להיות חלק מהשינוי המבורך שגדל בארץ ובעולם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *