מדוע ייעוץ עסקי איכותי מגדיל נפח מכירות ויוצר צמיחה?

ייעוץ עסקי איכותי

מי עשוי לעזור גם לך להגדיל פלחי שוק מול המתחרים? להגדיל נפחי מכירות והקטנת נטישה של לקוחות וותיקים? משה גרימברג, יועץ עסקי, יועץ אסטרטגי בעל ידע וניסיון מוכח יכול להביא גם לך תועלת בתחומים החשובים האלה ובעיקר מסוגל הוא להניע תהליכי שינוי וצמיחה.

להיות קטן פעמים זה יתרון עסקי גדול

התחרות על כל לקוח ולקוח הופכת לקשה ומאתגרת מיום ליום. המתחרים הגדולים, משקיעים כסף ומתעדכנים הן ברמת הטכנולוגיה והן בהרחבת המיתוג ויצירת הבידול שלהן מול החברות והעסקים היותר קטנים הדומים לפרופיל שלך. האם צריך להרים ידיים? האם צריך למכור את העסק ולבצע הסבה מקצועית? התשובה שלנו היא ברורה וצלולה. לא ולא. דווקא לקטנים שבעסקים יש יתרונות מהותיים בהשוואה לחברות הגדולות ולתאגידים.

ייעוץ עסקי מניע צמיחה

הגמישות המחשבתית והניהולית גדולה יותר אצל החברות הבינוניות והקטנות. יכולתם להגיב לשינויים בשווקים מהירה יותר. הדוגמה הכי טובה לכך שספינת תענוגות המכילה למעלה מ- 5000 אורחים וגודלה למעלה מארבעה מגרשי כדור רגל קשה לניווט הרבה יותר מספינה קטנה שיכולה לשנות כיוון ברגע. כבעלים של חברה קטנה או מנכ"ל של חברה משפחתית, אתה מתמודד עם לא מעט משימות. אולי נכון שתיעזר באנשי מקצוע בתחומי הייעוץ העסקי, השיווק והאסטרטגיה שיביאו לך תוצאות הרבה יותר טובות.

עדכון ארגז הכלים הניהולי והשיווקי שלך

העבודה איתנו תגרום לך להתמקד בנושאים החשובים באמת, בנושאים שרק אתה מסוגל לעשותם. השילוב עשוי להעניק לך "ראש שקט" לקחת את העסק לשלב הבא בצמיחה. אנו מעניקים לך פתרון מקצועי איכותי בתחומי הפיתוח העסקי, המכירות והשיווק ומניעים יחד איתך תהליכי חדשנות יצירתיות היוצרים צמיחה וגידול משמעותי ברווחיות. ניהול תהליכי פיתוח עסקי וצמיחה באמצעות השירות של משה גרימברג – ניהול אפקטיבי, תביא לכך שיהיה לשימושך "ארגז כלים ניהולי, שיווקי ואסטרטגי" עדכני שישרת את צרכי הארגון שנים קדימה. זאת ועוד, השימוש בנו במסגרת "מיקור חוץ" בעלות סבירה ובתועלת רבה תביא לכך שיחד נצליח למצות הזדמנויות עסקיות שיביאו להגדלת המכירות ושיפור בשורת הרווח.

שפרו את הצעת הערך ללקוחות

בתהליכי הייעוץ העסקי ועדכון אסטרטגיות השיווק ושיפור מערכי המכירות אנו מתחברים לחזון העסקי שלך ונותנים לך אפשרות לעדכן את החזון והתוכניות העסקיות לטווחים של 2-4-6 שנים קדימה. אנו עוזרים לך לנתח נכון את התמורות והשינויים בשווקים משתנים, לבצע תכנון ממוקד ובעיקר להמשיך להרחיב את הבידול המיתוג ובעיקר את הצעות הערך ללקוחות בהשוואה למתחרים. זאת בכדי לחזק את המיצוב שלך בעיני הלקוחות הקיימים והפוטנציאלים לבחור להמשיך לקנות שירות או מוצר דווקא ממך ולא מהמתחרים. להמשיך להיות לקוחות שלך כי הם מרוצים מהשירות ומהתמורה.

מדוע פיתוח עסקי – ייעוץ ארגוני מביאים לשיפור ?

מתי חברות ועסקים שוקלים להיכנס לתהליכי ייעוץ אירגוני ופיתוח עסקי? האם רק בתקופות משבר? או החכמים שבמנכ"לים והבעלים מחליטים להיכנס לתהליכים החשובים האלה בתקופות של רגיעה ושפע מתוך החלטה כי תכנון ופיתוח עסקי איכותי לא נכון לבצע בתקופות של אי יציבות משבר והקטנת נפחי המכירות והרווחיות. הם מחפשים בתקופות רגיעה למצוא בנחת את "מנועי הצמיחה העתידיים" הם מוכנים לבחון אסטרטגיות חדשות, מבנה ארגוני יעיל ומתאים יותר, או לחילופין לבחון טיוב ושיפור איכויות כוח האדם המקצועי והניהולי. שימוש יעיל ובזמן הנכון ביועצים המתמחים בפיתוח עסקי ועדכון אסטרטגיות מביא לערך גבוה ומדיד.

לנתץ פרדיגמות – לצאת מאזורי הנוחות

ייעוץ ארגוני המשולב עם פיתוח עסקי בא לגרום לצמיחה עסקית אצל חברות עסקים ונותני שירות קטנים באמצעות חדירה לשווקים חדשים, בניית מנועי צמיחה ועדכון ושיפור הצעות הערך ללקוחות. ייעוץ עסקי – ייעוץ אסטרטגי בא להעניק לעסקים אופק התפתחותי ארוך טווח. אופק צמיחה שבו הלקוחות ממוקמים במקום הראשון. אנו בתהליכי הייעוץ העסקי והובלת תהליכי שינוי וצמיחה, ממליצים כי נכון תמיד לחשוב מחוץ לקופסה, לשבור פרדיגמות ישנות, לאמץ נתיבי טיסה חדשים ולהיפרש "מהטייס האוטומטי" הישן והמוכר.  יחד נביא לשינוי ושיפור בבידול ובמיצוב העסקי והאישי שלכם, נשפר את היתרונות שיאפשרו לכם להמשיך לצמוח בשווקים תחרותיים ופחות יציבים – בכדי לשמר צמיחה והתפתחות עסקית לאורך שנים.

המחברים:  עדן יצחק  ויובל כרמלי

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *