3 דברים שחשוב לדעת לקראת חידוש אמבטיות

חידוש אמבטיות

אחד החדרים המשמעותיים ביותר בבית הוא חדר הרחצה. בו אתם פותחים את היום ברחיצה מרעננת שתטעין אתכם באנרגיות לקראת תחילתו של יום נוסף, או לחלופין חותמים איתו את היום ברחיצה שתשטוף מכם את כל טרדות היום. חדר האמבטיה, בדומה לכל חדר אחר בבית, זקוק לשיפוץ מדי תקופה, בייחוד אם האמבטיה נשחקה והתבלתה.

במקרה כזה, אתם נדרשים לבחור בין 3 בחירות אפשריות. האחת היא המדכאת במיוחד – לוותר על האמבטיה ולרחוץ במקלחת הדוש. השתיים האחרות מעודדות יותר – לרכוש אמבטיה חדשה או לחדש את האמבטיה הקיימת.

3 דברים שחשוב לדעת

לחידוש האמבטיה ישנם מספר יתרונות מובהקים. ראשית, היא מונעת מכם את הצורך לבזבז אלפי שקלים על רכישת אמבטיה חדשה. כמו-כן, זה חוסך מכם את תהליך השיפוץ הארוך והמייגע, המשבית את חדר הרחצה כליל, והופך את הבית לאתר בנייה מסורבל ומרעיש. החלטתם לחדש את האמבטיה? קבלו רשימת טיפים תמציתית וחיונית.

  1. מצפים את האמבטיה

במקרה שבו האמבטיה שלכם נסדקה/נשברה קלות או התכערה, תוכלו לבחור בתהליך ציפוי האמבטיה. בתהליך זה מלוטשת האמבטיה תוך הסרת החלודה והשומנים. לאחר מכן, יושם דגש על מילוי הסדקים בתהליך ציפוי הכולל מספר שכבות. בסופו של דבר תתקבל אמבטיה מצופה באופן אחיד, חלק ואיכותי. ציפוי האמבטיה מתבצע באמצעות חומר האקריל, הידוע בעמידותו הארוכה בפני החלקה והחלדה. תהליך הציפוי נע בין 700 – 1000 שקלים והאחריות המתקבלת נמשכת למשך 4-5 שנים.

  1. מלבישים את האמבטיה

במקרה שבו מצבה של האמבטיה חמור יותר, ציפוייה אינו יעזור. במקרה שבו האמבטיה סדוקה או שבורה באופן רציני, קיימת סכנת חלודה חמורה. במקרה כזה, תוכלו להלביש אמבטיה חדשה וקטנה יותר אל תוך זו הקיימת. מדובר בתהליך מהיר שבו מותקנת אמבטיית אקריל איכותית, הקטנה מעט במידותיה ממידות האמבטיה הקיימת.

  1. עושים זאת לבד או בסיוע מקצועי?

כדי לעשות זאת לבד, יש צורך לבחור בחומרים האיכותיים ביותר ולבצע תהליך ליטוש וייבוש איכותי. עבודה כזו בדרך כלל דורשת חוש טכני מקצועי גבוה מאוד והבנה בחומרים השונים. כדי לייעל תהליכים ולחסוך מכם נזקים פוטנציאליים לאמבטיה, סביר להניח שתזדקקו  להיוועץ באנשי מקצוע המתמחים בחידוש אמבטיות, כמו מלך האמבטיות, או להותיר את העבודה בידיהם.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *