אימון עסקי לעצמאיים בתחילת הדרך

אימון עסקי לעצמאיים

רבים מאיתנו חולמים על הרגע בו הם יהפכו להיות עובדים עצמאיים. יש כאלה שבוחרים במסלול כזה כבר אחרי צבא, הם בכלל לא מנסים להיות שכירים מתוך הבנה שזה לא בשבילם, אחרים בוחרים לדרך עצמאית במהלך השנים, מתוך רצון להשתחרר מהכבלים של עבודה תחת בוסים ומנהלים אחרים, ומתוך הבנה שזה המסלול המשתלם עבורם.

אך להיות עצמאי זה אף פעם לא פשוט. לא משנה באיזה תחום מדובר, הרי שזה דורש חשיבה אחרת, זה דורש גישות התייחסות שונות ועוד. לא במקרה, לא כל אחד מאיתנו בוחר בדרך הזאת. להיות שכיר זה אולי לא תמיד נחמד, אבל זה מוריד מאיתנו לא מעט עוול, וזה הרבה יותר פשוט ונוח מאשר להיות עצמאי, זה בטוח.

עצמאים בתחילת הדרך יכולים למצוא דרכים שונות כיצד להתמודד עם הקשיים שעומדים מולם, ויתרה מזו, הם יכולים למצוא לא מעט אמצעים וכלים, כיצד לבנות לעצמם מסלול עבודה נכון מותאם, כך שהם לא ימצאו את עצמם מהר מאוד מתגעגעים לתקופה בה הם היו שכירים, וגרוע מכך, שהם לא יצטרכו לחזור להיות שכירים בפועל.

אחת הדרכים להתמודד עם הקשיים היא באמצעות אימון עסקי. מדובר על אימון שמועבר על ידי גורם מקצועי, מנוסה שמכיר את העולם של העצמאים, ויכול להעניק להם דרכים ושיטות כיצד להתמודד איתו ועם הקשיים שטמונים בו.

אימון עסקי הוא דבר מאוד מומלץ לעבור עצמאיים בתחילת הדרך. בצורה כזו, הרבה יותר פשוט ונוח להתמודד עם הקשיים השונים, בצורה כזו הרבה יותר נכון לדעת כיצד לעבוד עם הגורמים השונים בצורה מושכלת, לייצר תהליכי קבלת החלטות נכונים ועוד. המאמן מלווה אותנו לאורך כל הדרך, עוזר לנו להתמודד עם התלבטויות שונות, עוזר לנו לפתור דילמות שעולות במהלך הדרך ועוד.

חשוב לומר, אימון עסקי לעצמאיים יכול להתאים לכל אחד בכל תחום. לא מדובר רק על תחומים גדולים ונחשבים, אלא כל עצמאי שמרגיש קושי מסוים וחושש לפעול ללא תמיכה ועזרה, יכול לשכור את שירותיו של מאמן עסקי שיעזור לו בתחום. בצורה כזו הוא לא יהיה לבד בתהליך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *