אחותי, שפרי הופעתך עם סטייליסטית אישית

סטייליסטית אישית

מדוע כל כך חשוב להשקיע בלבוש שלנו? מדוע כל אישה וכל גבר צריכים לעשות הכול בכדי להתלבש יפה? אם כן בטח אתם חושבים כי הלבוש שלנו משפיע על מה שהסביבה שלנו חושבת וכי בגלל זה יש להשקיע כל כך במה שאנחנו לובשים. אם כן אנחנו לא נחלוק על הגישה הזאת, אך נגיד כי הסיבה להתלבש יפה היא הרבה יותר עמוקה מכך והיא נובעת מן העובדה כי הלבוש שלנו משפיע על ההרגשה שלנו. אם נתלבש בטוב טעם נוכל להיות הרבה יותר מאושרים והרבה יותר שמחים וזהו משהו שיש לקחת בחשבון. העניין הוא שרבים מאתנו לא יודעים להתלבש בצורה יפה וזאת מכיוון שאופנה היא דבר מורכב וסבוך. על רקע זה יש לציין כי כדאי לכם לפנות אל סטייליסטית אישית בכדי שהיא תסביר לכם איך להתלבש והיא אשר תשפיע על ההחלטות שלכם וכך תבטיח כי ההרגשה שלכם תהיה מצוינת.

בחרי סטייליסטית אשר את מתחברת לאישיות שלה

אך אם אתן מחליטות לפנות אל סטייליסטית אתן חייבות להבטיח כי אתן תתחברו אל הסגנון שלה. עליכן להבין כי לכל אישה מתאים לבוש שונה וכי לכל אישה יש את ההעדפות שלה ויש להבטיח כי הסטייליסטית מבינה את האופי של האישה שמולה ופועלת בהתאם לכך. על רקע זה אנחנו חייבים לציין כי מרכיב משמעותי ביותר אצל כל סטייליסטית זה האישיות שלה. עליכם להבטיח כי אתן מתחברות אל האישיות של הסטייליסטית וכי היא נחמדה, חכמה, נבונה ומקצועית וזאת בכדי להבטיח כי העצות שלה תהיינה הטובות ביותר שיש וכי אפשר לסמוך עליה בעיניים עצומות שתמליץ לכן בצורה טובה.

שימי לב לניסיון של הסטייליסטית לפני שאת בוחרת בה

בכל מקצוע ואין זה משנה אם אנחנו מדברים על טכנאי מחשבים או על ספר יש משמעות לניסיון וכך גם כאשר אנחנו מדברים על סטייליסטית. עליכם לקחת בחשבון כי ככל שהסטייליסטית יותר מנוסה כך היא תיתן לכן עצות יותר טובות ותלביש אתכן בצורה יותר יפה ועל כן לפני שאנחנו שוכרים סטייליסטית אנחנו צריכים לבחון את הניסיון שלה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *