7 דברים שידועים כמשפרים את האינטילגנציה של ילדכם

7 דברים שידועים כמשפרים את האינטילגנציה של ילדכם

'מי חכם של אימא?' מכירים את זה? כל הורה בטוח שהילד שלו הוא הכי אינטליגנט והכי חכם.

כדי שאכן יהיו לנו ילדים אינטליגנטיים, אנחנו יכולים לעשות בשביל זה משהו. אז אם גם אתם שאלתם את עצמכם איך וכיצד תוכלו לעשות חישוב תאריך לידה משוער ,ולמדתם כיצד. כך תוכלו לשפר את האינטליגנציה של ילדכם, הרי שהגעתם בדיוק אל המקום הנכון.

להלן 7 דברים שיוכלו לסייע לכם לשפר את האינטליגנציה של ילדכם.

משפר אינטליגנציה מספר 1 –  דברו עם הילד – הדבר הפשוט ביותר שתוכלו לעשות הוא פשוט לדבר עם הילד. בימינו ההורים עסוקים יותר מידי עם המכשירים הסלולאריים ובקושי מדברים עם הילדים. כשאתם יוצאים מהבית, שוחחו אתם, העשירו את ידיעותיהם. הם ירוויחו הרבה ברגעי האיכות הללו.

משפר אינטליגנציה מספר 2 – משחקים – השקיעו במשחקי אינטליגנציה. קנו משחקי העשרה שמפתחים את האינטליגנציה של הילד. אין לשער כמה האינטליגנציה משתכללת תוך כדי משחק בלי שישימו לב.

משפר אינטליגנציה מספר 3 – משחקי מחשב – אם הילד כבר ממילא יושב שעות ארוכות על המחשב, השקיעו במשחקי מחשב מאתגרים במקום בסרטים. הילד ייהנה לשחק ותוך כדי להעשיר את הידע שלו.

משפר אינטליגנציה מספר 4 – ספרים – הציעו לילד ספרי קריאה ברמה גבוהה ואיכותית שיעשירו את הידע ואת האינטליגנציה הכללית שלו.

משפר אינטליגנציה מספר 5 – אתגרו את הילד – חידות מאתגרות מחדדות את מוחו של הילד. כשאתם שוטפים כלים, מקפלים כביסה או מכינים ארוחת ערב, חודו חידות שיגרמו לילד להפעיל את המוח ואת ההיגיון.

משפר אינטליגנציה מספר 6 – בעת המתנה לרופא, אל תיתנו לילד להשתעמם כשאתם תשקעו במכשיר הסלולרי. זה הזמן לאתגר אותו עם תרגילי חשבון, תרגילי היגיון שונים ועוד. כך יחלוף הזמן בכיף תוך כדי העשרה.

משפר אינטליגנציה מספר 7 – שבו עם הילדים ושחקו אתם. משחקים עתיקים שלא נס לחם כמו רמי, איקס עיגול, חי צומח דומם וכו' . תוכלו למצוא עוד רעיונות גם באתרים מסוג פורטל הריון.

לא תאמינו עד כמה תוכלו ליהנות בעצמכם מהמשחק יחד כאשר הילד יעשיר את ידיעותיו בתחומים רבים.

השקיעו בילדים שלכם. אתם תרוויחו ותיהנו מילדים חכמים וגאונים של אימא!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *