מה הפרוצדורה לקבלת משכנתא

הפרוצדורה לקבלת משכנתא

הלוואת משכנתא היא הלוואה גדולה ומשמעותית מאוד, אשר כמעט כל אדם אשר רוכש דירה פונה אל הבנק או אל גופי מימון חיצוניים המציעים מימון חוץ בנקאי לעסקים ופרטיים, על מנת לקבל אותה לצורך רכישת הדירה הרלוונטית לו. אם אתם עומדים בפני תהליך רכישת דירה ואתם מחפשים אחר הלוואת המשכנתא המשתלמת ביותר בעבורכם, חשוב שתדעו היכן תוכלו למצוא אותה ומהי הפרוצדורה לקבלתה.

מהי משכנתא

כאמור, משכנתא היא הלוואה אשר כל רוכש דירה יכול לקבל. הבנקים השונים מציעים כיום סוגי משכנתאות שונות לכל אדם המעוניין לרכוש דירה, בין אם מעוניין בדירה חדשה ובין אם מדובר בדירה יד 2. המשכנתא מהווה כ70 אחוזים משווי הדירה אותה מעוניין האדם לרכוש, כאשר על האדם להתאים באופן האידאלי את תנאי ההחזר על המשכנתא אותה הוא לוקח למצבו הפיננסי. מכיוון שכיום ניתן לקבל הלוואות משכנתא בבנקים השונים וגן ניתן למצוא מסלולי משכנתא מחוץ לבנק, הרי שחשוב מאוד שכל אדם המעוניין במשכנתא יבדוק מי מציע לו את ההצעה המשתלמת ביותר בתחום המשכנתא. הצעה זו תכלול כמובן את גובה המשכנתא הרלוונטית לאדם, גובה הריבית על המשכנתא, כמות התשלומים והסכום שכל תשלום חודשי כולל הקרוי גם: קרן.

כיצד מקבלים משכנתא

בכדי לקבל משכנתא, ראשית כל יש להגיע אל הבנק הרלוונטי ולהציג את הדירה אשר האדם מעוניין לרכוש. שמאי מטעם הבנק יבדוק את השווי הכספי של הדירה ובהתאם לכך, הבנק יחליט מהו סכום המשכנתא אותו הוא מעוניין להלוות לאדם. כמובן שהסכום הרלוונטי יבחן גם בהתאם למצבו הפיננסי של האדם, ההון העצמי שיש לאדם עבור רכישת הדירה ועוד. חשוב מאוד להיעזר כיום ביועץ משכנתאות, אשר יוכל לסייע לאדם המעוניין במשכנתא למצוא את הלוואת המשכנתא הטובה ביותר בעבורו ולחסוך לו עד כמה שניתן הן בהחזרים החודשיים על המשכנתא והן בריבית על המשכנתא. הלוואת משכנתא היא הלוואה גדולה ומשמעותית ולכן, כאשר בוחרים ביועצי משכנתאות לצורך ליווי בתהליך בקשת משכנתא, ניתן למצוא בדיוק את המשכנתא המתאימה לאדם בהתאם לצרכיו ובהתאם ליכולת ההחזר הכלכלית שלו. יועץ משכנתאות יכול לחסוך לאדם לא מעט כסף בתהליך בקשת משכנתא.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *