4 מתכונים לארוחה מהירה

4 מתכונים לארוחה מהירה

לא פעם אנחנו מעוניינים או צריכים להפיק ארוחה מהירה במטבח. אין לנו אפשרות לרכוש או להזמין, אין בידנו את הפנאי או את הכוחות להשקיע. אך אנחנו בהחלט מעוניינים להגיש ארוחה מלאה וטעימה. קבלו מספר רעיונות לארוחה מהירה וטעימה. בלי הרבה כלים, ללא צורך בלימוד מקדים של לימודי בישול, ללא עמל רב ובלי מוצרים לא זמינים תוכלו להפיק ארוחה מהירה.

קבלו מתכונים לארוחה מהירה

  1. חביתת ירק – אין כמו חביתת ירק. היא מכילה חלבון מן החי – ביצים. לצד שפע של ירקות. בחביתת ירק ניתן לשלב מגוון רחב של ירקות ולמצוא את המתכון האהוב עליכם תוך כדי ניסויים שונים. הירקות הפופולאריים הם בצל, עגבניות, סלרי ופלפלים. אפשר כמובן להוסיף קישואים, פטרוזיליה וכן הלאה. החביתה מפיצה סביב ניחוח מהמם ומעורר תאבון. לחם והארוחה מוכנה!
  2. מרק – הפתרון של מרק מתאים יותר מכל לימים הקרים בחורף. מרק הוא תבשיל אשר ניתן להעמיד אותו בקדירה אחת ולגוון באינספור ווריאציות. הטעם תלוי בסופו של דבר בהרכב הירקות וכן בסוג העיבוד. יש מרקים אשר נבשל בו ירקות שלמים שיעברו ריסוק לאחר הבישול, לעומת מרקים בהם הירקות קצוצים דק או מופיעים כקוביות. כמו כן ניתן לשלב במרק קטניות וכך להשיג את התוצאה המושלמת של ארוחה הכוללת ירק וחלבונים.
  3. לחמניות ממולאות – מאפה ביתי הוא תמיד מקור עניין. ניתן לאפות לחמניות ממולאות וכך לגוון ולהפיק תוצר מיוחד. את הלחמניות ניתן למלא במילויים שונים על פי הטעם האישי. ירקות, בצל מאודה, רטבים שונים ועוד.
  4. סטייק עוף – כולנו עושים שימוש בטוסט. אל לא כולם מודעים לכך שניתן לעשות בו גם שימוש עבור מאכלי בשר. לאחר תיבול מתאים ניתן להכניס את העוף לטוסט בשרי ולהמתין זמן מה לסיום תהליך הבישול. התוצאה מהירה, ללא כלים רבים, והטעם נהדר.

ארוחות מהירות, טעימות ומגוונות

אז מי אמר שעל מנת להפיק ארוחות טעימות יש צורך לעמול רבות או ללמוד במסגרת בית ספר לבישול? מי טען שחובה לעמוד שעות ארוכות במטבח ולטרוח על הכנת הארוחה? אפשר למצוא דרך פשוטה יותר וקלה להכנת ארוחות מהירות, מזינות וטעימות!

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *