למה נשים מצליחות כל כך טוב בעולם העסקים?

נשים בעולם העסקים

עולם העסקים עדיין ועודנו עולם גברי, אך בשנים האחרונות חל מהפך בתעסוקת הנשים, יותר ויותר נשים מצליחות להתברג בתפקידים נחשקים וגבוהים הודות לחריצותן, הקשבתן והמוטיבציה הרבה שהן מפגינות שעוזרת להן מאוד בתחום העסקים וכן בתחומים אחרים.

מה סוד ההצלחה של נשים בעולם העסקים?

הסוד להצלחת הנשים בעולם העסקים הוא החריצות והמוטיבציה הרבה שגורמות עם הזמן להצלחה. חברות המעסיקות נשים בתפקידי ניהול בכרים נהנים מתקשורת טובה יותר בארגון ותפוקה גבוהה יותר. נשים הן בעלות סבלנות רבה יותר מגברים והן פחות אגרסיביות מגברים. אם גבר יכול להשיג דברים בצעקות או איומים והפחדה כלפי העובדים, כאשר מנהלת אישה את העסק היא תלך לכיוון חיובי יותר ופחות כיוון שלילי. מעבר לכך, גברים אשר יש להם מנהל קשוח מדיי איכות עבודתם יורדת באופן דרסטי, אך כאשר אישה מנהלת את הארגון היא יותר רכה, חביבה ונעימה וכך למעשה היא גורמת לעובדים ולאווירה במקום העבודה להיות יותר חיוביות ואף מעלה את התפוקה בקלות רבה.

האם כל אישה יכולה להצליח בעולם העסקים?

אם את לא אישה נכונה, דעתנית, בעלת שאיפות וחריצות לא תוכלי להצליח בעולם העסקים. לא מספיק להיות נעימה , חביבה וקשובה לצרכי הלקוחות בארגון. נשים אסרטיביות ודעתניות עם אופי חזק וחריצות מגיעות תוך זמן קצר לעמדות מפתח נחשקות בשוק העבודה, דבר העוזר להן להתקדם במהירות בסולם הדרגות ולכבוש עוד מטרות והכי חשוב הן מקבלות סיפוק רב מעבדותן ומרגישות שהן תורמות בדומה לגברים.

האם משתלם להעסיק נשים בכל תחום?

משתלם עד מאוד להעסיק בארגונים שונים נשים מצליחות וחזקות. חברות המעסיקות נשים במגוון נרחב של תחומים נהנים מעובדות חרוצות ויעילות ו מעבודה פורייה  ויצירתית של העובדים. מעבר לכך, נשים מעניקות לארגונים שונים משב רוח רענן ומוסיפות לנוף הגברי בארגון. החשיבה של נשים והעבודה שלהן בפועל עושות אותן לעובדות טובות יותר שלארגון משתלם להעסיק לתקופה ארוכה. מעבר לכך, העבודה עם נשים כאלה משפיעה על שאר עובדי הארגון. העסקת נשים תורמת לאיזון מאזן הכוחות בארגון והופכת את הארגון עצמו למקום הרמוני עם אווירה טובה שכיף לעבוד בו והתפוקה בו היא גבוהה. לכן אם אתם רוצים ארגון פרודקטיבי ויעיל אל תהססו להעסיק נשים חזקות שתתרומנה רבות לארגון ולתפוקתו יותר מאשר גברים.

מה חשוב לשים לב בעת העסקת אישה מצליחה?

חשוב ביותר שהנשים שאתן עומדים להעסיק בארגון שלכם יהיו אסרטיביות, שאפתניות, חרוצות, דעתניות וחזקות. בזכות תכונות אלה ניתן להשיג את יעדי הארגון ואף לתרום לארגון רבות. בהתאם לנתוני מחקרים חברות אשר מעסיקות יותר נשים מגברים מרוויות יותר מ-42% במכירות מאשר ההיפך. כמו כן, חברות המעסיקות נשים יותר מגברים נהנות מהחזרי הון של עד 53% ומתשואות נאות עבור ההשקעה שלהם. לכן בפעם הבאה שאתם חושבים להעסיק נשים חשבו טוב טוב על היתרונות שבכך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *