מזל טוב, מתנות ליולדת

אביזרי האכלה לתינוק בשלבי הטעימות השונים

אחרי שמגלים כי במזל טוב חברה טוב או בת משפחה ילדה, מתחיל החיפוש אחרי מתנה שתהיה השי הכי יפה עבורה. לפני שמחליטים לאיזו חנות הולכים, זה הכי עדיף לתכנן את הרכישה של המתנה על מנת שזו גם תשמח את האמא הרטייה וגם תהיה משהו שהוא בעל יעילות גבוהה וגם נראה נהדר. אז, מה קונים להורים לתינוק חדש? הנה כמה רעיונות לרכישה של המתנה הכי טובה עבור חברה או עבור הדודה.

כולן צריכות תיק החתלה

כל אמא מנוסה כבר יודעת את זה, אין לאן ללכת מבלי שמסדרים קודם לכן היטב את התיק ההחתלה. בתיק הזה יש כל מה שאמא צריכה עבור התינוק הקטנטן שלה, החל מחיתולים, מחלק מנות, תרמוס קטן ומוצצים רבים שלא יחסר לעולם ובגדי החלפה. מכיוון שמדובר בהיערכות שלמה לפני כל יציאה מחוץ לבית, תיק ההחתלה מחולק בצורה נוחה להרבה תאים והוא גם כזה אשר לפעמים ניתן לשאת אותו עם מתלים מיוחדים על גבי העגלה. תיק כזה הוא בעל ערך רב וגם עולה לא מעט, והוא בהחלט אחת מן המתנות שכל אמא תשמח לקבל עבור התינוק שלה ועבור עצמה. ניתן למצוא מבחר תיקים כאלו באתר טוש ילדים.

קופון דייט לאמא

זה לא משנה אם הקופון הזה הוא קופון מאולתר שאותו מעניקת המתנה עורכת בעצמה או שזה אחד שבאמת קיים ומוענק דרך חברה. קופון שמאפשר לאמא שעובדת ללא הפסקה ומסביב לשעון בטיפול של תינוק קטן היא מותשת, והיא זקוקה לזמן שבו היא עוצרת מכל הטיפול הזה לכמה שעות של טיפול בעצמה. זה אומר שיהיה גם בייביסיטר בסביבה על מנת לטפל בתינוק, וגם דייט נעים שיכול להיות עם בן/בת הזוג או שלה עם חברות ואפילו גם שלה עם זמן איכות לעצמה בלבד. המתנה הזו היא המתנה הכי גדולה להורה טרי ששם את התינוק הרבה מעל לכל הצרכים הבסיסיים של עצמו, כמו אכילה ומקלחת והנאה.

אוכל טרי וטעים

מה ההורים הטריים אוכלים? כלום. הם לוקחים דברים שאפשר לאכול בחטף, ולא ממש יש להם זמן להשקיע בארוחה חמה לעצמם. הכנה של אוכל טרי ומזין הוא גם מתנה נהדרת שאותה ניתן להעניק לתקופה הכי קריטית שלאחר הלידה וגם דרך לחזק את ההורים המותשים לאחר הלידה.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *