איך להתמודד עם מבחן TOEFL

איך להתמודד עם מבחן  TOEFL

אחת הבחינות הקשות אך החשובות ביותר שקיימות היא בחינת TOFEL, מדובר בבחינה שנועדה להעריך את מידת הידע של הנבחן בשפה האנגלית. המטרה של הבחינה היא, להעריך עד כמה הנבחן יכול להבין ולהשתמש בשפה האנגלית לצורך לימודיו האקדמיים.

כידוע, מוסדות אקדמיים רבים קובעים תנאים מאוד קשים ולא פשוטים למועמדים שרוצים ללמוד אצלם, בפרט כשמדובר במוסדות אקדמיים ומכללות בארצות הברית אליהם רוצים להתקבל תלמידים זרים. על מנת לבצע סינון נכון בין המועמדים ולא לאפשר לכל מועמד להתקבל, אז אחד הדברים העיקריים שנבחנים זו רמת הידע של כל מועמד באנגלית. מתוך הבנה, אם למועמד אין יכולת לנהל תקשורת בשפה האנגלית ואין לו יכולת לעבוד עם השפה האנגלית, כנדרש מסטודנט, הרי שהם יעדיפו לקבל מועמד אחר.

חשוב להדגיש, בחינת TOFEL, נכתבת ונבחנת על ידי 12 מומחים, מדובר על בחינה אשר יכולה להתבצע גם באינטרנט וגם על נייר, ציון הבחינה נשאר בתוקף במשך שנתיים, והבחינה היא סימן מסחרי רשום, כך שרק מוסדות שמקיימים קשר עם ארגון "שירות הבחינות החינוכי" בארצות הברית, יכול להשתמש בה.

כיצד מתמודדים עם בחינה כזו?

ברמת העיקרון הדרך הטובה ביותר להתמודד עם בחינה כזו, היא באמצעות קורס TOEFL מקצועי אשר מכין את המועמדים לבחינה. אפשר ללמוד אליה גם בלי לעבור את אותו קורס, אך מוטב להירשם אליו, על מנת להבין כיצד הוא בנוי ויתרה מזו, בשביל להבין כיצד לענות על כל שאלה ושאלה בזמן הדרוש.

מי שלא נרשם לקורס, יתקשה לדעת כיצד להתמודד עם הבחינה, לא יהיו בידיו הטיפים הנכונים בשביל לענות על השאלות ולעבור את הבחינה. צריך לזכור, הבחינה כוללת ארבעה חלקים, דיבור, קריאה, כתיבה והבנת הנאמר. כל חלק מורכב ממספר קטעים, וכל אחד מורכב ממספר דקות. לכן חשוב גם לשים לב לכל פרט ופרט תוך זמן קצר, על מנת שיהיה ניתן לענות בצורה נכונה ומחושבת על כל שאלה.

לסיום, כל מי שרוצה ללמוד בארצות הברית, מוטב יעשה אם יירשם לקורס של TopPrep שיכין אותו לקראת בחינה זו.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *