הדרך הנכונה להשמיד עובש

להשמיד עובש

העובש הוא דבר נורא. הוא פוגע מאוד באיכות החיים שלנו, הוא מסוכן לבריאות, הוא פוגע מהבחינה האסתטית והוא מתפשט בקצב מטורף כאשר לא פעם אנחנו ממש עשויים לאבד את השליטה עליו. זו הסיבה כי חשוב מאוד לבצע טיפול בעובש מיד כאש מגלים את העובדה שהעובש החציף את פניו והחל להתפשט לוו בטריטוריה הפרטית שלנו. מלבד הטיפול חשוב מאוד לעשות פעולות מניעה שונות אשר אלו ימנעו מלכתחילה את התפתחות העובש.

משמידים את העובש

אז כפי שכבר ציינו, כאשר כבר יש את העובש, חשוב להשמיד אותו. אם לא נשמיד אותו לא יעזרו כל פעולות המניעה.

העובש אולי יתמתן מעט והוא יאט מעט את קצב ההתפשטות אך אם לדוגמא נעשה שימוש על גבי העובש שהצטבר בקיר פנימי בבית בחומר מיוחד המונע עובש, הרי שהחומר עדיין ימשיך להתפתח מתחת לציפוי והנזקים יתחילו לצוץ אט אט.

ההשמדה של העובש מתבצעת באמצעות חומרים כימיים כמו אקונומיקה או חומרים המכילים כלור. אלו מסייעים במידה רבה בהסרה מושלמת של העובש כאשר אפשר בהחלט לקוות כי תוך זמן קצר העובש אכן ייעלם.

אך מלבד זאת חשוב לזכור כי אם מדובר בחלל המלא ברטיבות או בלחות על בסיס קבוע, כמו בדוגמא בחדרי אמבטיה או במקלחות, הרי שברור כי העובש ישוב ויתפשט מחדש על גבי הקירות ועל כל מה שיש בחדר האמבטיה. היות והתנאים האופטימליים המצפים שם לעובש מאפשרים להם להופיע שוב ואלו לא יהססו מלהופיע שוב, למרות הסילוק האגרסיבי.

מונעים את התפשטות העובש

הטוב ביותר הוא לרכוש חומרים מיוחדים שאלו נועדות בדיוק לצורך המטרה הזו של מניעה מלכתחילה של התפתחות העובש. הדבר עשוי להתבצע באמצעות חומרי צבע מיוחדים לקירות או חומרים מיוחדים אשר מיועדים לציפוי האמבטיה כאשר הציפוי אותו מניחים על האזורים המועדים שם נוטה העובש להתפתח, מסייע מאוד בסילוק מראש לש העובש. כך למעשה מונעים את הבעיה וכידוע – מניעה טובה יותר מכל דבר אחר.

אז אם גם אתם סובלים מעובש בחדר האמבטיה, שימו לב לאפשרויות המוצעות כאן ובחרו את הדרך הכי מתאימה עבורכם.

קראו גם על: תנאים להתפתחות עובש

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *