השימוש במגני אצבעות

מגני אצבעות

הדלתות הן מוצר חובה בכל מקום אך מצד שני, הן עלולות להיות מסוכנות מאוד לילדים. גם כאשר יש מבוגר אחראי בשטח, לא חסר אלא רגע אחד של חוסר תשומת לב מצידו כדי שחס וחלילה תיטרק דלת על אצבעות קטנות של ילד ותסכן אותן. הדלתות המשוכללות של היום, מלבד העובדה כי הן מיוצרות מחומרים כבדים ומאסיביים כגון פלדה, מתכת, עץ וכדומה, ממוקמות גם על צירים איכותיים שתפקיד הוא לגרום לדלתות להיפתח ולהיסגר בתנועה חלקה ושקטה, ראו מידע נוסף. עובדה זו, עלולה בהחלט לגרום לדלתות להפוך למלכודת מסוכנת כאשר ילד קטן תוחב את אצבעותיו למקום הלא נכון…

מה זה מגן אצבעות?

מגן אצבעות הינו מוצר גמיש – לרוב הוא יהיה עשוי מסיליקון – אשר מותקן בצד הדלת. בצד שבינה לבין המשקוף, בצורה שחוסמת את הגישה לצירים. כאשר הדלת נסגרת, בולט המגן החוצה ויוצר מעין חצי עיגול לאורכו של המשקוף. מגן האצבעות זכה לשם זה ביושר, מכיוון שהוא מהווה מעין מחסום לחריץ ומגן על האצבעות הקטנות מפני סכנת הטריקה.

מגיני אצבעות בגני הילדים

היות והמוצר נבדק ונמצא כפתרון יעיל לשמירה על אצבעות הידיים, קיימת דרישה גורפת מטעם משרד החינוך, להתקין מגיני אצבעות על כל הדלתות שבמוסדות החינוך ובגני הילדים, (זו לא המלצה כמו רכישת אקססוריז לבית באתר הזה). למעשה, אין כל מניעה להתקין מגיני אצבעות גם על הדלתות בבית או בכל מקום אחר בו מסתובבים ילדים.

למה כל כך חשוב להתקין מגן אצבעות?

בעבר, לא היה כל צורך במוצר הזה מכיוון שהדלתות היו מיוצרות מחומרים פשוטים יותר וקלים יותר וכתוצאה מכך הן היו פחות מסוכנות. כיום, מיוצרות הדלתות מחומרים איכותיים יותר ולכן הם חזקים יותר ואף מסוכנים יותר. וכאשר הן נטרקות על אצבעות עלול להיגרם נזק גדול יותר.

בנוסף לכך, חשוב לזכור כי קיים הבדל בין עצמות של אדם מבוגר לבין עצמותיו של ילד קטן. אדם מבוגר יכול להתמודד די בקלות עם צביטה מדלת וכן יכול לעזור לעצמו ברגע שזה קורה. לעומת זאת, ילדים קטנים הינם בעלי עצמות רכות יותר אשר עלולות להיסדק או להישבר מטריקת הדלת עליהן.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *