איך לשמור על ההליכון לאורך השנים

לשמור על ההליכון לאורך השנים

ישנם כמה דרכים, שאיתם נוכל לשמור על ההליכון שלנו לאורך שנים. אם יהיה מדובר שניקוי תקופתי של ההליכון מאבק וחפצים ומפרורים אשר יכול להיות שחדרו לתוכו, או האפשרות לבדוק את ההליכון מבחינה מכנית כל כמה זמן בקישור הזה.

יתרון – תוכניות אימון מוגדרות מראש

אם להליכון שלכם יש צג דיגיטלי, יש סיכוי טוב שיש לו גם תוכניות אימון מובנות. אימונים אלו עשויים לשנות את מהירותכם או נטייתם לאורך האימון כדי להפוך את ההפעלה למאתגרת יותר.

תוכניות אימון הן דבר נהדר, מכיוון שהן הופכות את האימונים שלכם לכיפיים, מעניינים ומרגשים, כאשר ההליכון משתנה במהירות ובשיפוע לאורך האימון שלכם.

רוב ההליכונים, מאפשרים לכם גם לתכנת את האימונים שלכם, כך שיתאימו את האימון שלכם לדרישותיכם בדיוק.

> גזור ושמור: תיקון הליכונים בכתובת הזו בלבד

לעקוב בקלות אחר ההתקדמות שלכם

הליכונים מאפשרים לכם גם לעקוב אחר ההתקדמות שלכם. רובם מגיעים עם צגים דיגיטליים המספרים לך נתונים סטטיסטיים חשובים כמו מרחק, זמן, מהירות, קלוריות שנשרפו ואפילו דופק.

חלקם אפילו מאפשרים לך ליצור מספר משתמשים ולשמור את הסטטיסטיקות שלך כך שתוכל לראות כיצד אתה משתפר עם הזמן.

מעקב אחר ההתקדמות שלך הוא חיוני, במיוחד אם המטרה היא ירידה במשקל, קראו בנושא גם כאן https://treadmill.co.il/treadmill-repair-in-ashdod.

הורדת משקל מהירה יותר

אחד היתרונות הברורים ביותר בשימוש בהליכון, הוא שזה עוזר לכם לרדת במשקל. ריצה של 20 דקות בלבד במהירות של 10 קמ"ש תשרוף 229 קלוריות . ואם אתם יכולים לרוץ על 12 קמ"ש, תשרפו כמעט 300 קלוריות.

אם אתם משלבים את האימון שלכם עם תזונה בריאה, תגיעו ליעדי הירידה במשקל שלכם, תוך זמן קצר ביותר.

אפשר גם לשרוף עוד יותר קלוריות על הליכון, על ידי ביצוע עקרונות HIIT או שימוש בשיפוע של המכונה. עם HIIT, אתה מחליף סיבובים חוזרים של קצב איטי או בינוני ואחריו, יהיה המרווח הרבה יותר מהיר אך קצר יותר.

משפר את בריאות הלב שלך

הליכונים מעניקים אימון קרדיווסקולרי נהדר ומסייעים בשיפור בריאות הלב. בכל פעם שאתה עולה על הליכון אתה מחזק את הלב שלך.

> טוב לדעת שיש טכנאי הליכונים ברחובות שאפשר לפנות אליו תמיד

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *