היתרונות של דשא סינטטי בגני ילדים

דשא סינטטי בגני ילדים

אתם מנהלים גן ילדים ותוהים איך להפוך את החצר לכמה שיותר אטרקטיבית? רוצים ליהנות להבטיח שהילדים יוכלו ליהנות מהחצר בלי להסתכן? אם כך, כדאי לדעת שהפתרון הכי טוב שיש הוא להתקין דשא סינטטי בחצר. יש לכך כמה יתרונות בולטים, כמו לדוגמא:

  • המחיר: דשא סינטטי לרוב יעלה לכם הרבה פחות כי לא צריך להשקות אותו לאורך השנים כדי לטפח אותו.
  • העמידות: דשא כזה מחזיק מעמד להרבה יותר שנים ויכול לשמש דורות של ילדים שיגדלו בגן שלכם.
  • המגע הנעים: יש היום סוגים רבים של דשא סינטטי וחלק מהם כוללים מגע מאוד נעים כך שהילדים ייהנו להשתמש בו.
  • הנוחות: לא צריך לחשוש מכך שהדשא יתמלא במזיקים שונים, כפי שקורה לעיתים עם דשא חי.
  • התחזוקה: התחזוקה של דשא סינטטי לא דורשת מכם שום דבר ולכן זה כל כך אטרקטיבי. אתם לא צריכים לכסח אותו, להשקות או לגזום ולכן דשא סינטטי מתאים לגני ילדים.

האם כדאי להשקיע בבחירת דשא איכותי?

התשובה היא בפירוש כן. אומנם זה נכון שלרוב האנשים שרוצים לקנות דשא סינטטי לבית או לגן משחקים יש רצון לחסוך כמה שאפשר, אך כאשר החיסכון בא על חשבון האיכות זה לא באמת כדאי. לכן מומלץ לקחת בחשבון את האפשרות של קניית דשא מאיכות טובה, כי כך הוא לא רק יחזיק מעמד להרבה יותר שנים אלא הוא גם יהיה הרבה יותר נעים למגע.

האם כדאי להתקין את הדשא בכוחות עצמכם?

התשובה היא לא. אפילו אם את רוב המתקנים שקניתם לגן הילדים בניתם לבד, בכל מה שקשור להתקנת דשא סינטטי לשטחים ציבוריים וגני ילדים אין מקום לפשרות. ההתקנה חייבת להיות משולמת גם כדי שהילדים לא יסתכנו בעת המשחק וגם כדי שהדשא עצמו יחזיק מעמד למשך יותר שנים. לכן, כאשר אתם קונים דשא כזה לגן הילדים שלכם, רצוי מאוד להזמין גם את שירותי ההתקנה. אומנם צריך לקחת בחשבון שברוב המקומות תידרשו להוסיף תשלום על שירותי ההתקנה, אך מצד שני, זה שווה את ההשקעה ואין סיבה לוותר על כך.

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *