טיפים לבחירת מנתח פלסטי

מנתח פלסטי

יותר ויותר ישראלים, נשים וגברים, בוחרים לפנות בשלוש העשורים האחרונים אל מנתחים פלסטיים בשביל לעבור ניתוחים וטיפולים מסוגים שונים. חלקם עושים זאת מתוך כוונה להציג מראה צעיר ורענן יותר, אחרים עושים את זה בשביל לשפר את המראה שלהם ולתקן פגמים שונים, אחרים עושים את זה מאחר והם נולדו עם בעיה אסתטית מסוימת והם רוצים לתקן אותה. 

עם השנים, אנחנו יכולים לראות שיש עליה ניכרת לא רק בכמות המטופלים אלא גם בכמות המטפלים, קרי בכמות המנתחים הפלסטיים. זה לא מפתיע, שכן לא מעט רופאים פונים למסלול של אסתטיקה, בין אם זה בגלל שקיים ביקוש לטיפול מתיחת בטן למשל ובין אם זה בגלל שמדובר על אחד התחומים בהם אפשר להרוויח הכי הרבה כסף, דרך רפואה פרטית. 

השאלה היא, כיצד בוחרים מנתח פלסטי בצורה נכונה. הרי ברור לכל, שלא כל מנתח יכול להתאים לנו בהכרח. חשוב שאנחנו נבחן את המנתחים השונים על פי פרמטרים וכן על פי מה שהם מציעים לנו. זאת בשביל שנוכל לבחון מי מתאים לנו, מי יכול להציע לנו שירות כפי שאנחנו רוצים לקבל. 

לפני שאנחנו נציג כאן מספר טיפים לבחירת מנתח פלסטי, אנחנו חייבים לומר שההחלטה איזה מנתח לבחור לא נובעת אך ורק משאלות כמו מה הניסיון ומה הוא מציע, אלא מן הסתם גם מהיבטים אחרים, כולל היבטים כלכליים, היבטים של זמינות, נגישות ועוד. אלה דברים שאנחנו חייבים לקחת בחשבון ולהיות מוכנים, במידה מסוימת גם להתפשר או להיות מוכנים לשלם מחיר גבוה יותר, אם נידרש לכך. 

מה הם הטיפים לבחירת מנתח פלסטי

טיפ ראשון, עלינו לבחון את הניסיון שעומד מאחורי המנתח. איפה הוא עבד, איפה הוא עובד, כמה שנים הוא בתחום, אילו דעות יש עליו, מה הלקוחות שלו חושבים עליו ועוד. כל דבר יכול להשפיע על הבחירה שלנו, בהיבט כזה או אחר. 

טיפ שני, מה הוא מציע לנו. חשוב שאנחנו נקשיב לתוכנית הפעולה שלנו, מה הוא מציע מבחינת אופי הטיפול, אופי הניתוח, כיצד הוא מתכוון לבצע אותו ומה הן התוצאות הצפויות. חשוב להדגיש, יש לבצע השוואה בין מנתחים שונים, גם לגבי אופי הטיפול וגם לגבי התוצאות עצמן. 

טיפ שלישי, רצוי לבחון את שאלת היחס, עד כמה הוא זמין, עד כמה הוא מוכן לספק מידע, לענות על שאלות, איך הוא מתייחס אלינו בכל שלב ושלב. אנחנו צריכים להרגיש שהוא רואה בו יותר מאשר לקוחות שמשלמים לו כסף עבור הטיפול. 

טיפ רביעי, יש לבחון האם הוא מלווה אותנו בהכנה וכן אחרי טיפול שאיבת שומן למשל, בשביל שלא נהיה לבד, לא נרגיש שהוא משאיר אותנו לעצמנו אחרי הטיפול. 

טיפ חמישי, מה הזמינות שלנו, מתי אפשר לבצע את הניתוח וכמובן כמה זה עולה לנו והאם זה משתלם. 

​ 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *