איך להתמודד עם הרטבות לילה?

איך להתמודד עם הרטבות לילה?

שוב הוא הרטיב. שוב אתם צריכים להסיר בבוקר את כל המצעים, להעביר את כל הבגדים שהוא לבש למכונת הכביסה. שוב לאוורר את החדר ואת כל הבית, שוב לקלח את הילד שיצא אמש ריחני ונקי מהמקלחת. הרוטינה הזו עשויה להוציא משלוותם גם הורים רגועים במיוחד. היות שכך חשוב מאוד למצוא פתרון מועיל, ודרך התמודדות מתאימה עם הרטבת לילה וזאת באמצעות השיטה של ד"ר קובי שגיא.

ד"ר קובי שגיא והגדרת הבעיה

יש מומחים שתחום ההתמחות שלהם הוא הרטבות לילה. אחד המוכרים בהם הוא ד"ר טל שגיא. הלה מנהל קליניקה מובילה בתחום, והיא מציעה טיפולים ומענה להורים ולילדים שמתמודדים עם הרטבת לילה. השלב הראשון בכל טיפול הוא הגדרה נכונה של הבעיה. אחרי שברור לנו מהי הבעיה של הילד, נוכל להמשיך הלאה לשלב הבא של הטיפול המתאים ביותר. אם הילד מרטיב והוא כבר חצה את גיל חמש. אם הוא מרטיב בקביעות והדבר נמשך כבר תקופה ארוכה. ניתן להגדיר את זה כבעיה, ונכון יהיה לפנות לטיפול.

ד"ר טל שגיא – מהו הטיפול המומלץ?

כל כך הרבה הורים פונים עם הילדים שלהם לטיפול אצל ד"ר שגיא. וזה לא סתם. הטיפול הזה מוכיח את עצמו כיעיל מאוד, והוא הציל כבר ילדים רבים מההתמודדות המתישה עם הרטבת הלילה. היות שכך ממליצים רבים על הטיפול של ד"ר שגיא, ושמחים לספר על ההצלחה ועל ההישגים של הטיפול.

פניה במועד

כדי להימנע מהעמקת הבעיה ושילוב של היבטים רגשיים בה, מומלץ לפנות לטיפול בשלבים ראשוניים של הבעיה. כך אנחנו נוכל למנוע את הייאוש של הילד ואת התסכולים שלו מעצמו. וגם את האכזבות הרבות שלנו כהורים. כי אין ילד בעולם שרוצה לאכזב את ההורים שלו. בכל פעם שילד גורם להורה אכזבה הוא חווה חוויה שלילית ולא נעימה. כזו שפוגעת באישיות ובתדמית האישית שלו. לכן ההמלצה היא לפנות במועד ולהצליח להתגבר על הבעיה בקלות. כי ככל שהבעיה תתנפח, תשלח גרורות ותסתעף, הטיפול יהיה מורכב וממושך יותר. ד"ר קובי שגיא מזמין גם אתכם, הורים לילד מרטיב, לפנות ולשמוע על השיטה המנצחת!

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *