תכשיטי כלה – כיצד בוחרים

תכשיטי כלה - כיצד בוחרים

מזל טוב! את עוד רגע מתחתנת וכעת את בוודאי מעוניינת להתחיל פרק חדש בחייך כשאת יפה, שמחה ונוצצת. כלות בכול הארץ ובעולם מחפשות אחר הדרך הטובה ביותר להראות מושלמות ביום חתונתן. לכן רבות מהן מוסיפות לשמלת הכלה הצחורה תכשיטים יפים ואיכותיים שישתלבו עם הטוטאל לוק בהרמוניה. אם את רוצה להתאים תכשיטים אל  השמלה, השיער והתסרוקת כמו גם אל צבע העיניים ואל המראה הכללי, יש כמה דגשים שיעזרו לך לבצע התאמה מושלמת של תכשיטים לטוטאל לוק, אותם ניתן למצוא גם בלחיצה כאן:

בחירת תכשיטים דקים ואופנתיים

על מנת להוסיף ניצוץ ויוקרה למראה הכלה שבחרת, חשוב לא להעמיס תכשיטים בעוד שאם את מעוניינת להוסיף צמיד, עגילי נשים, ואפילו שרשרת או נזר לראשך – כדאי לבחור בפריטים עדינים בלבד. בכך אפשר לבחור צמיד עדין שנצמד למפרק היד עבור המראה של הנסיכה המושלמת. עוד תכלי להתאים עגילי יהלום צמודי אוזן, או זוג עגילי טיפה עדינים משובצים קריסטלים של סבורבסקי. בכך אפשר לבחור תכשיטים יפים לחתונה במחיר נוח.

תכשיט אחד משמעותי ובולט

מי שתבחר בתכשיט אחד ולא תוסיף תכשיטים נוספים, כדאי שתבחר פריט בולט שיש לו משמעות. לדוגמא: אם את כלה עדינה וקלאסית ששמלתה מלווה בתחרה ומזכירה קצת שמלות משנות ה 20 היפייפות – תכלי לבחור שרשת פנינים או ענק נוצץ לכלה.

שרשראות בהתאמה למחשוף

כשאת בוחרת אביזרים באתר דנה מנצור תכשיטים ליום החתונה שלך, רצוי כי התכשיטים והפריטים יתאימו לסגנון השמלה שלך. לדוגמא: אם השמלה בעלת מחשוף עמוק בצורת וי, מומלץ לבחור שרשראות ארוכות עם תליון יחיד ובולט. כמו למשל שרשרת ארוכה מזהב שבסופה אבן משובצת במראה טיפה כחולה.

אביזרי שיער

מלבד התכשיטים הסטנדרטיים כמו שרשראות לכלות, טבעות, צמידים או עגילי חישוק מיוחדים, רבות הנשים שבוחרות להוסיף נזר או כתר עדין שמתאים לתסרוקת אותה בחרו. בכך אפשר למצוא נזרים מינימליסטיים שמתאימים לשיער ומשלבים פרחים מקסימים בכסף משובצים באבני סברובסקי. עוד תכלי לבחור זר פרחים טרי עבור יום החתונה שישתלב בצורה נפלאה עם התסרוקת שלך. בהצלחה!

 

 

שיתוף ב facebook
Facebook
שיתוף ב twitter
Twitter
שיתוף ב linkedin
LinkedIn
שיתוף ב pinterest
Pinterest
גלית ברוך

גלית ברוך

גלית ברוך היא בלוגרית, מרצה ומארגנת סדנאות בתחום הסטיילינג וההעצמה נשית. את כל הנושאים על בריאות, צרכנות ופנאי, עיצוב הבית, משפחה וזוגיות גלית מביאה במאמריה והרצאותיה עבור קהל הנשים שרוצות לקבל מידע והשראה לדברים חדשים ומעניינים בתחום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *